Skaller (sko)

slettet

Forumet er livet
Er det noen fra karasjok eller noe her som vet hvor man kan få kjøpt skaller hen? De er jo så søte! Har så lyst på til snuppa[:)]

jeg vet om en butikk i Kautokeino... gå inn på googel og skriv Maritex[:)] så får du en nettside, jeg har skaller selv fra jeg bodde i finnmark og de er supre

De er kjempegode, men svindyre.

Tenkte å kjøpe meg et par i str 39 men de kosta 1800 kroner og det var litt mer enn jeg hadde tenkt å betale.
De er nok en del billigere til barn, men dyre er de.

ORIGINAL: Charaina

jeg vet om en butikk i Kautokeino... gå inn på googel og skriv Maritex[:)] så får du en nettside, jeg har skaller selv fra jeg bodde i finnmark og de er supre

Jaa...der var de jo[:)] De er jo så søte!

Står ingenting om pris, du aner ikke det?

Tusen takk![:)]

ORIGINAL: Juliejr

De er kjempegode, men svindyre.

Tenkte å kjøpe meg et par i str 39 men de kosta 1800 kroner og det var litt mer enn jeg hadde tenkt å betale.
De er nok en del billigere til barn, men dyre er de.

Oida det var dyrt... ja de bør jo være en del billigere for barn, de får jo ikke akkurat brukt dem så lenge heller da.... [&:]

ORIGINAL: Line Lavendel

De koster nok under 1000 lappen. Mine kostet 700, men fikk litt rabatt. men man bør jo ha kartanker oppi og de koster et par hundre kroner.

Ta en telefon til de i morgen å hør på prisen[;)]

ORIGINAL: Line Lavendel

De koster nok under 1000 lappen. Mine kostet 700, men fikk litt rabatt. men man bør jo ha kartanker oppi og de koster et par hundre kroner.

Ta en telefon til de i morgen å hør på prisen[;)]

Ja, jeg tenkte jeg skulle gjøre det, men skulle helst visst det med en gang vet du[:D] Men takk igjen[:)]

Om du forteller kas størrelse du e ute etter,så kan æ sjekke pris hos noen private ..
Send PM

Mannen har skaller med sennagress i.. Hjemmelagd, fått dem i gave for noen år siden. Har prøvd dem, og de er så varme! Ungene har hjemmestrikkede "Laidda". Det er ullsokker som er kraftig tovede med innersokk og såle til utesko. Perfekt nå som det er knusktørt og iskaldt ute. 

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Mannen har skaller med sennagress i.. Hjemmelagd, fått dem i gave for noen år siden. Har prøvd dem, og de er så varme! Ungene har hjemmestrikkede "Laidda". Det er ullsokker som er kraftig tovede med innersokk og såle til utesko. Perfekt nå som det er knusktørt og iskaldt ute. 

Du mener lugger nå, sant? (lugga). Ladder er sånne ullsko med blå såle og snøring.... (ikke strikket)[;)]

ORIGINAL: Mims

ORIGINAL: Sjefsgaupa

Du mener lugger nå, sant? (lugga). Ladder er sånne ullsko med blå såle og snøring.... (ikke strikket)[;)]

Noen som vet hvor man får kjøpt ladder, da? Skulle veldig gjerne hatt det til mine kalde tottelotter [:D]

Back
Topp