Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Charaina
jeg vet om en butikk i Kautokeino... gå inn på googel og skriv Maritex[:)] så får du en nettside, jeg har skaller selv fra jeg bodde i finnmark og de er supre

ORIGINAL: Juliejr
De er kjempegode, men svindyre.
Tenkte å kjøpe meg et par i str 39 men de kosta 1800 kroner og det var litt mer enn jeg hadde tenkt å betale.
De er nok en del billigere til barn, men dyre er de.
ORIGINAL: Line Lavendel
jeg vet om en butikk i Kautokeino... gå inn på googel og skriv Maritex[:)] så får du en nettside, jeg har skaller selv fra jeg bodde i finnmark og de er supre
Jaa...der var de jo[:)] De er jo så søte!
Står ingenting om pris, du aner ikke det?
Tusen takk![:)]
ORIGINAL: Line Lavendel
Jaa...der var de jo[:)] De er jo så søte!
Står ingenting om pris, du aner ikke det?
Tusen takk![:)]
De koster nok under 1000 lappen. Mine kostet 700, men fikk litt rabatt. men man bør jo ha kartanker oppi og de koster et par hundre kroner.
Ta en telefon til de i morgen å hør på prisen[;)]
ORIGINAL: Sjefsgaupa
Mannen har skaller med sennagress i.. Hjemmelagd, fått dem i gave for noen år siden. Har prøvd dem, og de er så varme! Ungene har hjemmestrikkede "Laidda". Det er ullsokker som er kraftig tovede med innersokk og såle til utesko. Perfekt nå som det er knusktørt og iskaldt ute.
ORIGINAL: Mims
ORIGINAL: Sjefsgaupa
Mannen har skaller med sennagress i.. Hjemmelagd, fått dem i gave for noen år siden. Har prøvd dem, og de er så varme! Ungene har hjemmestrikkede "Laidda". Det er ullsokker som er kraftig tovede med innersokk og såle til utesko. Perfekt nå som det er knusktørt og iskaldt ute.
Du mener lugger nå, sant? (lugga). Ladder er sånne ullsko med blå såle og snøring.... (ikke strikket)[;)]