Skallebank?

SolGløtt86

Forelsket i forumet
Hei,
har dere skallebank?
Begynte med lett dunking i går... men idag, er det myye verre :( det smeller i hodet når jeg beveger meg... har tatt en paracet, men merker ikke at den virker i det hele tatt... har smørt på litt heat lotion i pannen...

har dere tips? :)

Her har du med en ekspert å gjøre :) Har hatt hodeverk i 3 uker nå, sammenhengende. Er 50% sykemeldt. Frisk luft, om ikke du orker å gå sitt på en stol i det fri. Drikk og spis jevnlig. Ikke stress. Kald klut i panna. Leskedrikk/vannis. Merkelig nok hjelper det der og da, men ikke lenge. Paracet biter ikke på meg og Paralgin får jeg allergisk reaksjon av. Så ser ut som om jeg er stuck. I følge legen kan det forsvinne i morgen eller det kan vare til fødselen, Jippi :sour: God bedring til deg, måtte det gå fort over..

Hei,
har dere skallebank?
Begynte med lett dunking i går... men idag, er det myye verre :( det smeller i hodet når jeg beveger meg... har tatt en paracet, men merker ikke at den virker i det hele tatt... har smørt på litt heat lotion i pannen...

har dere tips? :)
Her har du med en ekspert å gjøre :) Har hatt hodeverk i 3 uker nå, sammenhengende. Er 50% sykemeldt. Frisk luft, om ikke du orker å gå sitt på en stol i det fri. Drikk og spis jevnlig. Ikke stress. Kald klut i panna. Leskedrikk/vannis. Merkelig nok hjelper det der og da, men ikke lenge. Paracet biter ikke på meg og Paralgin får jeg allergisk reaksjon av. Så ser ut som om jeg er stuck. I følge legen kan det forsvinne i morgen eller det kan vare til fødselen, Jippi :sour: God bedring til deg, måtte det gå fort over..
Stakker dere som har hodepine :( jeg har det ganske ofte, men da henger det som regel sammen med at jeg sovet eller drukket for lite. Eller at jeg blir trøtt av brillene!
Og om jeg tar en Paracet og hviler litt så forsvinner det som regel. Så jeg har ingen tips dessverre. Håper dere blir bedre snart!

Hodepine her også I flere uker :( non dager er verre enn andre. Frisk luft og rikelig med væske og ta livet med ro hjelper på her

Har hatt det i ca. 2 mnd nå. Varier hvor intenst fra dag til dag, så kan ha en god dag innimellom og :)
Tar ikke paracet. Men kommer meg ut i frisk luft og drikker mye vann :) får bare holde ut, vi venter jo på noe godt <3

Hodeverk her også... Frisk luft å mye vann hjelper for meg. Masse god bedring:)

Har også hatt endel hodepine, så føler med deg. Blir bedre av frisk luft, nok hvile, og mye søvn.

Oi stakkar! Jeg er bare på 2. dagen da, men fy så slitsomt :(
Har ein som trenger meg også <3
Jeg er 100% sykemeldt
Masse god bedring til deg også.. Krysser fingrene for at du er mye bedre imorgen ;)

Back
Topp