Skallbukse til gravide

Allekallenavneropptatt

Glad i forumet
Julegavene 2019
Har noen erfaring med skallbukse til gravide? Finnes det flere enn Stormberg? Har treningstights derfra fra før og veldig fornøyd med den. Tenker hvordan de Evt er i str også:) må ha noe vanntett som passer etterhvert;)

Jeg brukte min vanlige med åpen buksesmekk :p brukte også mannens jakke over, den dekket smekken!

Jeg kjøpte en fra didrikson med avtakbare seler som jeg bare kan åpne smekken på. Stormberg måtte spesialbestille bukser for gravide til butikken her(stormberg-butikk!! Wtfff!!) og da ble jeg bare provosert :hilarious:

Jeg kjøpte en fra didrikson med avtakbare seler som jeg bare kan åpne smekken på. Stormberg måtte spesialbestille bukser for gravide til butikken her(stormberg-butikk!! Wtfff!!) og da ble jeg bare provosert :hilarious:
Det er vel ikke så rart at de ikke har hele sortimentet innei butikken :) er jo kjapt gjort å bestille på nett. Da jeg var gravid bestilte jeg klær fra zalando, de har masse fine gravidklær

Det er vel ikke så rart at de ikke har hele sortimentet innei butikken :) er jo kjapt gjort å bestille på nett. Da jeg var gravid bestilte jeg klær fra zalando, de har masse fine gravidklær
Vi har jo en full stormberg-butikk, de hadde INGENTING inne til gravide :rolleyes: og ingen av de andre butikkene hadde noe heller.
Jeg var nødt til å ha utebukse ASAP pga barnehagen
Det er også den eneste stormbergbutikken i fylket, og her får folk mye barn....

Back
Topp