Skal vist inn her!

Attpåklatt86

Forelsket i forumet
Junispirene24❤️
Var til legen på mandag for å ta celleprøve og bestille spiral. Hun ville at jeg skulle ta graviditetest bare for å utelukke graviditet! Positiv sa helsesekretæren! Snakk om sjokk! Fikk en datter i januar... Så her blir det tett om spiren holder seg der. Har hatt 3 sa før.
Var for å si det sånn, ikke planlagt

Skal på Haukeland neste uke på ul å sjekke hvor langt jeg er på vei...
Nå er jeg så dårlig at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare dette!!!

Gratulerer☺
Vi fikk samme overraskelsen (mannen hadde bestilt sterilisering). har så smått begynt å venne oss til tanken...

Oi! Gratulerer! Litt av en hyggelig overraskelse da:D

Gratulerer! :)

Gratulerer :-)

Var til legen på mandag for å ta celleprøve og bestille spiral. Hun ville at jeg skulle ta graviditetest bare for å utelukke graviditet! Positiv sa helsesekretæren! Snakk om sjokk! Fikk en datter i januar... Så her blir det tett om spiren holder seg der. Har hatt 3 sa før.
Var for å si det sånn, ikke planlagt

Skal på Haukeland neste uke på ul å sjekke hvor langt jeg er på vei...
Nå er jeg så dårlig at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare dette!!!
know the feeling.. jeg har en gutt som er 4år om en uke. også har jeg ei jente som ble født i febeuar nå i år.. også fant ut for 1,5 uke siden at jeg er gravid på ny ... er litt i sjokk enda...
Gratulerer forresten =)

Gratulerer :)

Oi, gratulerer :)

Oj, det var litt av et sjokk :) Gratulerer med overraskelsen! :)

know the feeling.. jeg har en gutt som er 4år om en uke. også har jeg ei jente som ble født i febeuar nå i år.. også fant ut for 1,5 uke siden at jeg er gravid på ny ... er litt i sjokk enda...
Gratulerer forresten =)

Får vel si takk.. Har en gutt som ble 4 nå u august så vi er jo i samme situasjon da..:-P nå går jeg rundt å kvir meg til å si det til sjefen, hun kommer til å blir kjempesint!

Gratulerer til deg også! Vet du hvor langt du er på vei?

Back
Topp