Skal vi...

Jadasåneidaså

Forumet er livet
Kunne skrive at vi ønsker sommertøy i feks strl 86, helst ikke i sort, ikke sko siden babyen ikke går ennå, strandleker til en på ett, at barnet har tre par solbriller og 4 solhatter fra før så helst ikke det...
Og de som bor på øde steder med lit shopping muligheter får bare gjøre det etter beste evne.
De som lager noe hjemmelaget, lager noe hjemmelaget.

Syntes ikke det er så himla store krav altså![8|]

ja det syntes jeg [:)]
greit med noen "ønsker"

Jeg synes det er helt greit å si litt generelt om hva man trenger/ikke trenger, liker/ikke liker. Men man kan ikke forvente å få oppfyllt alle ønsker.

Jeg tar det som en SELVFØLGE at vi som melder oss på gjør vårt beste når vi handler/lager gave, og at vi setter pris på det vi får (selv om det ikke var akkurat det du hadde tenkt deg)!

Jeg synes det er greit å skrive hva man ikke trenger f.eks.
Vi har jo litt problem med bukser (ja underdeler) siden frøkna ligger i skinne, så får vi bukser kan vi ikke bruke de. Men overdeler (kjoler, body, trøyer osv) er jo helt greit, og det bør jo være mye å velge av det [;)]

men synes egentlig ikke noe om for detaljerte ønskelister .. f.eks vi ønsker oss en lilla sommerkjole, skal være den og den lengden, type kjole osv. Da kunne man like gjerne kjøpe den selv.

Synes det skal være helt opp til hver enkelt hva man kjøper i gave jeg.
Hemmelig gave - som varmer mottaker

Hvis noen ønsker seg noe spesielt - kjøp deg det selv !
Og er du for kresen - ikke meld deg på [;)] hihi

Back
Topp