Skal vi tvinge det i han?

helen79

Forumet er livet
Jamie hoster noe sinnsykt, han er forkjølet, OG HOSTER ENDA VERRE NÅR HAN HAR LAGT SEG, vi har kjøpt hostesaft på en helsekost, en sånn Propolis mikstur med solhatt. Men han nekter jo jo å ta det. Men nå har han hostet sånn at han snart kommer til å kaste opp. Vil jo ikke tvinge det i han, men vet jo at det hjelper. Har og cosylan og solvipect comp.

Så, hva ville dere gjort?[:-][&:]

Ja, det er jo det, men tror at effekten ikke blir helt den samme?!?[&:]

Takker for det.

ville gjerne tatt å gitt med doseringssprøyte. Vi fikk efedrin på resept, den smaker solbær og var ikke problem å få gitt, gjerne du kan gå til legen å prøve den? ellers fikk vi voksne cosylan mot hosten og den smakte fælt!! jeg foretrakk å hoste enn å ta den.
fælt når de små er syke, om du vet medisinen du har virker så er det nok bedre å bare få gitt uansett om h*n vil eller ikke

Det er bare å holde fast, sprøyte inn i munnen og se at han svelger alt ned, brutalt ja, men for lillegutt sitt eget beste[:)] lykke til

Her gir vi ren honning når hosten er på det aller værste, så smuger vi inn medisinen når hosten har roet seg litt.

Prøvde med så sprøyte isted, men han blir hysterisk når han skjønte hva jeg skulle, så det gikk ikke.[:(]

jeg hadde prøvdt å blande det i saft eller noe annet slik at han drikker det mer frivilligt ned, men visst du har fått beskjed om fra legen at dette må ha han for å bli friske så hadde jeg tvunget det ned i han, men jeg vet og ærfarer at de hostsaft medisinene er ikke så mye hjelp i som folk trur, så visst jeg kunne spart han for det grusomme middelet der så hadde jeg gjort det

ORIGINAL: gira

Det er bare å holde fast, sprøyte inn i munnen og se at han svelger alt ned, brutalt ja, men for lillegutt sitt eget beste[:)] lykke til

sign!!

Vel, slimløsende har hvertfall ingen effekt på så små barn, for de skjønner jo ikke at det skal opp og ut..
Nei, hvor mye det egentlig virker, det er ikke godt å vite. Men vet at cosylan fungerer på meg mannen og Oliver, den smaker dritt, men Oliver tar den likevel for jeg kjenner at den virker. Tror at den kunne hjelpt Jamie og, men han blir jo fullstendig hysterisk, så da er det ikke lett.

ORIGINAL: Karla

man mister vell mye av virkningen med å blande ut, her kjøres medisin hardt og brutalt... slik er det bare...

Ja, det tror jeg og. Hardt å brutalt, så fælt, men så bra etterpå[&:][8|][8D][:(]

Back
Topp