Skal vi treffes?

2gang

Glad i forumet
Hva med et lite treff i Lillestrøm igjen i morgen?
Lucky2 og jeg er klare, er det flere som er med?
Med eller uten baby, kom om du vil!

Vi kan godt treffes kl 11.

Jepp jepp, klar som et egg [:)]. Her må vi få tiden til å gå [;)]
Kl. 11 passer bra for meg, da blir det "frokost" ute, namnam.......

Hvor lenge blir dere tror du? Jeg skal til legen kl 10:50, men er vel ledig etter det..

Vi er nok der når du er ferdig. Hvor skal du til legen?

På Furuset. Bussen bruker vel max en halvtime tenker jeg. Hvor skal dere sitte hen da?

uff, i morgen passer det dårlig... Da skal jeg på kontroll og til svigers... [8|][8|]

ORIGINAL: Ole Brumm
Hvor skal dere sitte hen da?

Skal vi si Klimt, som vi pleier på formiddagstreff?

Så dumt schnuppa. Men vi rekker nok et treff til uka også, skal du se[&:]
Og så blir det jo snart babytreff!!!!!

Hmm.. fikk lyst til å være med jeg også..
Må tenke litt..

Heia!!

Klimt høres bra ut - blir god frokost det [;)]

Så synd schnuppa, men det blir nok som 2gang sier, mulig det blir treff neste uke også!!

Men Monicus - kjempekos om du og Kian kommer innom og hilser på, han var jo bare såååååååååå nydelig da  er bare pittelittegranne babysjuk nå, altså!!!!!!

Ole Brumm - vi blir nok sittende et par timer å skravle.....bare å komme om du får tid [:)]

Ingenting har skjedd i natt, med meg i hvert fall. Utenom mangel på søvn da...
Så det blir frokost på Klimt for min del.
Håper så mange som mulig kan komme!

jeg vil komme jeg også, men skal på ikea i dag.[:(][:(]
Dere får kose dere kjempe masse!!!

Vi driver å styrer med forsikring av ny bil så jeg kan dessverre ikke komme[:(]

Så synd dere ikke kunne komme snupper - men er ikke lenge til vi blir en trillegjeng nå [;)]

Hei jenter. Beklager at jeg ikke fikk kommet, men legebesøket drøyde veldig i dag..
Hadde time 10:50, men kom ikke inn før 11:15, og så måtte jeg tilbake på laben etterpå for å ta mere
blodprøver. Og da ble klokka plutselig veldig mye..
Legen min skal snart på ferie igjen, så hun ville gjerne ha svar på de før hun reiste.. Hadde litt utslag i urinen i dag.. 3L+ vet ikke helt hva det er jeg, men ikke noe alvorlig ihvertfall. Hun sa at hvis blodprøvene ikke var bra-har stoffskifte å tenke på også så ville hun henvise meg til igangsettelse neste uke..  Nå er jeg forsåvidt klar, så nå får jeg ikke hetta av å tenke på det..

Men tror nok ikke det skjer noe her helt enda-så treff neste uke igjen går sikkert bra, skal til legen mandag og torsdag, men ellers er jeg fri!
Håper dere har hatt et fint treff ute i solen! (eller skyggen)..

Å jeg så ikke dette før nå jeg, ville så gjerne vært med. Så lenge siden sist og jeg tenker sånn på dere alle sammen. Vi sovnet etter amming kl 07.30 i dag så i grunn hadde vi ikke klart å rekke det, våknet i 11-12 tiden [8D]

Men vi får se til uka om vi ikke kommer en liten tur for å si hei. Samboeren begynner på jobben igjen på mandag, så da kan det jo hende det blir litt kjedelig å bare være hjemme... Eller kanskje det blir så mye å styre med alene at vi ikke rekker så tidlig på dagen.... Vi får se.

Håper dere koste dere i alle fall, ikke glemme meg helt da vær så snill. Vil gjerne være m Thea og jeg også [:)]

ORIGINAL: Hege77

Å jeg så ikke dette før nå jeg, ville så gjerne vært med. Så lenge siden sist og jeg tenker sånn på dere alle sammen. Vi sovnet etter amming kl 07.30 i dag så i grunn hadde vi ikke klart å rekke det, våknet i 11-12 tiden [8D]

Men vi får se til uka om vi ikke kommer en liten tur for å si hei. Samboeren begynner på jobben igjen på mandag, så da kan det jo hende det blir litt kjedelig å bare være hjemme... Eller kanskje det blir så mye å styre med alene at vi ikke rekker så tidlig på dagen.... Vi får se.

Håper dere koste dere i alle fall, ikke glemme meg helt da vær så snill. Vil gjerne være m Thea og jeg også [:)]

Heeeiiii Hege[:D][:D][:D]

Så kos at du er innom!

Jeg vil ogå på treff igjen, men i dag passet det dårlig.
Denne samboeren begynner også på jobb på mandag. Så vi må snart treffes!!!
Både gruegleder meg til å bli alene hjemme med Kian, så det er nok lurt å finne på noe.

ORIGINAL: Monicus

ORIGINAL: Hege77

Heeeiiii Hege[:D][:D][:D]

Så kos at du er innom!

Jeg vil ogå på treff igjen, men i dag passet det dårlig.
Denne samboeren begynner også på jobb på mandag. Så vi må snart treffes!!!
Både gruegleder meg til å bli alene hjemme med Kian, så det er nok lurt å finne på noe.

Jeg også gleder-gruer meg. Har vært godt å ha han her disse to ukene, men vi klarer det nok. Må bare få inn en rutine på ting tror jeg. Har merket at å gå etter klokken er ikke så enkelt.Her må en gå etter Thea sine behov, om de er klokken 03 eller eller 17

Kjenner meg igjen der ja[;)]

Gleder meg til treff med smårollingene også [:D], dere har jo lagd så flotte bebisser, Hege og Monica [:)]. -Og Tonje også, var og hilste på henne og lille Amandus i går, sååååå nydelig....sukk! Er bare pittelittegranne babysyk nå, altså!!
Hadde vært kos med treff neste uke også, får se hvem flere som har "ploppet" innen den tid!!! Fikk melding fra 2gang i sted, hun hadde begynt å få rier!!!!!! Things are happening!!

Men kanskje en ide å ta treffet litt senere på dagen, sånn at dere som har "puppevedheng" rekker å våkne litt [;)]....

Ole Brumm - synd du ikke fikk tid til å komme, men vi prøver igjen neste uke [;)].

Back
Topp