Skal vi ta et tak jenter???

Chinchilla

Forumet er livet
og sørge for at dette utrolig HERLIGE forumet ikke dør ut????? Jeg kjenner at jeg blir alldeles TUSSETE i hodet av å henge på generelt.............................. det er for mye, for mange, for kranglete, for sært, FOR underholdende til tider. Dessuten har jeg ikke lyst å miste kontakten med dere her inne. Jada- jeg skjønner at vi ikke kan henge her til evig tid- HAHAHA..... men halloooooeh! Ungene er jo bare 1 år enda- det er jo MASSEVIS å dele i månedene som kommer!!!!!!!!!!!!!!!

Ikke minst vil jeg si at hvis dere forlater forumet skal dere aldri få se brudekjolen min............... hehehe.... neida!

Men altså seriøst- jeg ser jo at flere (som meg) lager tråder på generelt- hvorfor ikke lage de her??? Kom igjen da girls- let's keep the dream alive! hehehee..... noen som er med meg???

Jeg er ofte inne å titter.. men får ikke alltid tid til å svare på trådene.. [8|] men er mer aktiv på kvelden da.. [8D]

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Jeg er ofte inne å titter.. men får ikke alltid tid til å svare på trådene.. [8|] men er mer aktiv på kvelden da.. [8D]

Samme her..... men kan sikkert klare et par tråder om dagen om tull og tøys dersom det står om overlevelse av forumet liksom![8D]

ORIGINAL: Chinchilla

ORIGINAL: Furteguri og sønn

Samme her..... men kan sikkert klare et par tråder om dagen om tull og tøys dersom det står om overlevelse av forumet liksom![8D]

Jeg kan da alltids trylle og trolle litt[8D]

det må jo holdes liv her inne....synes alltid dete r så koselig her selv om det i det siste har vært litt stille, men hvis alle gjør litt så blir det en del til slutt....

OH YEAH :D im in :D kan lage massssseee trååååder jeg- ;:P [;)]

ORIGINAL: Augustprinsessa

I'm in![:D]

Du er jo den flinkeste til å lage tråder her for tiden- keep up the good work honey!

ORIGINAL: citadel

Ikke lett for tiden, men jeg prøver å titte innom så ofte jeg kan.
Nå skal jeg legge meg og sove, har vært på nattevakt og må få i meg litt søvn.

Sweet dreams honey!!!

Jeg skal ta meg sammen, jeg lover....

Du er jo den flinkeste til å lage tråder her for tiden- keep up the good work honey!

Meg da? er ikke jeg flink??[:(]
Haha, nei da... Skal være med og holde liv i dette forumet, om så skjønt jeg må si opp jobben som julenissen!!!!!!!!
Moahahahaha[:D][:D][:D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Haha, nei da... Skal være med og holde liv i dette forumet, om så skjønt jeg må si opp jobben som julenissen!!!!!!!!

Jo- du er nest flinkest! [8D]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

Jo- du er nest flinkest! [8D]

Haha, veeeet(=selvskryt vettu)

Merker jeg har fått begrenset med tid i det siste. 0815 - 1600 på skolen hver dag. Så er jeg sammen med snuppa til hun legger seg og da må jeg hive meg rundt på leksene (som er MANGE). Prøver å skvise inn litt tid likevel da. Nå for eksempel er det matfri[8D]

Jeg prøver å svare men jeg skal skjerpe meg folkens[:D][:D][8D]

Er begrenset med tid til overs her også, men som du sier, et par tråder om dagen bør vi da klare vel [:D] Gleder meg til å se brudekjolen din, bare det er grunn god nok til å holde seg her spør du meg [:D] Gratulerer også forresten, så koselig for dere altså! Emilie skal være brudepike da eller?

Back
Topp