Chinchilla
Forumet er livet
og sørge for at dette utrolig HERLIGE forumet ikke dør ut????? Jeg kjenner at jeg blir alldeles TUSSETE i hodet av å henge på generelt.............................. det er for mye, for mange, for kranglete, for sært, FOR underholdende til tider. Dessuten har jeg ikke lyst å miste kontakten med dere her inne. Jada- jeg skjønner at vi ikke kan henge her til evig tid- HAHAHA..... men halloooooeh! Ungene er jo bare 1 år enda- det er jo MASSEVIS å dele i månedene som kommer!!!!!!!!!!!!!!!
Ikke minst vil jeg si at hvis dere forlater forumet skal dere aldri få se brudekjolen min............... hehehe.... neida!
Men altså seriøst- jeg ser jo at flere (som meg) lager tråder på generelt- hvorfor ikke lage de her??? Kom igjen da girls- let's keep the dream alive! hehehee..... noen som er med meg???
Ikke minst vil jeg si at hvis dere forlater forumet skal dere aldri få se brudekjolen min............... hehehe.... neida!
Men altså seriøst- jeg ser jo at flere (som meg) lager tråder på generelt- hvorfor ikke lage de her??? Kom igjen da girls- let's keep the dream alive! hehehee..... noen som er med meg???