Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: 2gang
På jobb i dag lucky2?
jeg er som dere sikkert skjønenr ikke motivert. Har skjønt at jeg ikke blir ferdig med det jeg skal uansett, og mista alt som heter arbeidslyst og evne.
ORIGINAL: Hege77
Jeg blir med på nytt treff [:D] Du og minnimor har fått med i ishumør, var ikke sååå hekta før jeg traff dere altså [;)] Men herlighet, is er jo perfekt nå i denne varmen og så er det jo i grunn veeeeldig godt også da [:D]
Var heller ikke så hekta på is, før jeg møtte Minnimor, i hvertfall ikke sånne gigantiske store kremiser med masser av sjokoladesaus på og greier, slurp... Kan vi skylde på henne da? Hehe....neeeeeida, skylder på den lille i magen vi
ORIGINAL: Hege77
Var heller ikke så hekta på is, før jeg møtte Minnimor, i hvertfall ikke sånne gigantiske store kremiser med masser av sjokoladesaus på og greier, slurp... Kan vi skylde på henne da? Hehe....neeeeeida, skylder på den lille i magen vi
Minnimor kan få den æren, ikke skylden.... [:D] Så når hun kjøper stor is med mye godt på må vi vis at vi vet å nyte livet vi også [:)][;)] Ja vi har virkelig blitt ledet inn i fristelsen nå Lucky2 [:D][:D][:D]
ORIGINAL: *Maria*
ååå så koslig å få sett igjen babyen sin menemenem[:D] Var på ultralyd selv for et par uker siden, var så rart å se at babyen hadde begynt å bli lubben og få mer babytrekk enn ultralyden rett før uke 20!
Er det uke 36 som er grensen! Phu... da er jeg over den kneika! (36 uker på vei i dag). uff, litt krise om han kommer nå uansett, i og med at vi ikke har flyttet ennå da[&:] best han holder seg inne til termin[:D]