Skal vi skravle, 15. juni?

Så flink du er til å sove minnimor! Legger du deg tidlig også, eller?
Jeg har vært i seng i 21-tida når jeg har jobba, nå blir det litt seinere. Det er egentlig dumt, for jeg blir så sliten av det.

Nei, jeg legger meg vel rundt 23 tiden tenker jeg (da slokner jeg).. men sover sånn av og på om natta, og når jeg har senga for meg selv om morningen er det som om noen bare drar ut kontakten[;)]
Har vel vært litt for mye styr på dagene i det siste tror jeg, trena og stressa litt.. sikkert behov for å roe litt ned og samle krefter til lille krabat kommer..

Vi kommer til å trenge alle de kreftene vi klare å mobilisere!

Klarer du ligge ute i varmen?
Det hadde jeg ikke orka. Elsker at det er AC på jobben!

Hehe, ja det er vel det eneste positive ved å være på jobb nå [;)]
Finner ikke så mye annet [&:]

Skal bli deilig i morgen, da vil jeg sove leeeeenge også [:)]

Minnimor: Is? Hvor? Når? Jeg kommer! Hehe, avhengig så det holder [:D]

På jobb i dag lucky2?
jeg er som dere sikkert skjønenr ikke motivert. Har skjønt at jeg ikke  blir ferdig med det jeg skal uansett, og mista alt som heter arbeidslyst og evne.

Da skjønner jeg at det går, men synes 22 er varmt jeg da.
Alt over 20 er for varmt om dagen!

Men da var du vel ikke høygravid?!!!!

Nei, jeg skal slutte å syte på varmen. Vi har det faktisk veldig bra!

ORIGINAL: 2gang

På jobb i dag lucky2?
jeg er som dere sikkert skjønenr ikke motivert. Har skjønt at jeg ikke  blir ferdig med det jeg skal uansett, og mista alt som heter arbeidslyst og evne.

Jepp [:'(], på jobb i dag ja! Syte syte..... skjønner ikke at du egentlig ikke klager mer [;)] (Du har lov, altså [:)])

Men - vi har jo ikke lenge igjen da, 4 dager på deg, og 2 på meg, det går jo i grunnen fort! Var veldig effektiv før streiken jeg da, så sitter egentlig her og dingler med beina og bare kjenner på hvor vond kroppen er.... [:'(]. Men - da er det godt å ha et nytt treff å se frem til neste uke, ikke sant [:D]

Jeg blir med på nytt treff [:D] Du og minnimor har fått med i ishumør, var ikke sååå hekta før jeg traff dere altså [;)] Men herlighet, is er jo perfekt nå i denne varmen og så er det jo i grunn veeeeldig godt også da [:D]

Is er det beste som finnes, jeg er alltid glad i is jeg!
(Er ikke så glad i andre godterier da, så jeg kompenserer vel litt med isen).
det eneste jeg klagero ver med jobben nå er at jeg ikke blir ferdig. Og er null kreativ. Skal egentlig skrive en artikkel, men den sitter langt inne gitt[:@]

ORIGINAL: Hege77

Jeg blir med på nytt treff [:D] Du og minnimor har fått med i ishumør, var ikke sååå hekta før jeg traff dere altså [;)] Men herlighet, is er jo perfekt nå i denne varmen og så er det jo i grunn veeeeldig godt også da [:D]

Var heller ikke så hekta på is, før jeg møtte Minnimor, i hvertfall ikke sånne gigantiske store kremiser med masser av sjokoladesaus på og greier, slurp...[:)] Kan vi skylde på henne da? Hehe....neeeeeida, skylder på den lille i magen vi [;)]

2gang : er lov til å ha hodet andre steder enn jobben nå, altså!!! Synes du er flink jeg [:)]

Var heller ikke så hekta på is, før jeg møtte Minnimor, i hvertfall ikke sånne gigantiske store kremiser med masser av sjokoladesaus på og greier, slurp... Kan vi skylde på henne da? Hehe....neeeeeida, skylder på den lille i magen vi

Minnimor kan få den æren, ikke skylden.... [:D] Så når hun kjøper stor is med mye godt på må vi vis at vi vet å nyte livet vi også [:)][;)] Ja vi har virkelig blitt ledet inn i fristelsen nå Lucky2 [:D][:D][:D]

Om det er den verste fristelsen, vel da er det ikke mye å klage over[:D]

Nei dette er jo er nydelig fristelse må jeg innrømme, finner ikke noe bedre (neste...[;)]) å bli fristet av

Du har jo veldig kort tid igjen Hege77!
Missunner deg!

hallo.. kaster meg nn på skravletråden jeg og[:D]

Åssen står det til med dere her inne?? Nå næremer det seg jo med stormskritt for de fleste av oss..selv om jeg selv føler at det hele er veldig fjernt.. rart er det at fødselen kan jo faktisk starte i dag uten at det er noe dramatisk.. føles ikke lenge siden jeg satt å telte dager fram til jeg var passert 3 månder og nå sitter jeg her med bare 3 uker igjen til termin.. hjelpes som tida plutselig fløy etter jul[:)]

....I dag skal vi på siste svangerskapskurs kveld.. Det skal snakkes om fødsel og ledsagers rolle.. håper det blir interessant og greit for mannen min og.. tror ikke han synes det er så veldig gøy med dette kurset, men han følger nå trofast med uten å klage... han er jammen god[:D]

jepp ganske nært til fødsel no.. ej før min del he 5 å ei hal veke igjen t termin... [&o]
gle mej til ej he komt til veke 36 , då kan ej trygt føde på sjukehuse so e nært mej , men før det so må en vist til ålesund...[8|]
men mamma fødte hejme i veke 35[8|] so sko no tru ej fekk føde her på sjukehuse vist d sko skje i veke 35[:)]

ellers so gle ej mej til å sjå babyen på UL imorgå[:D][:D]

ORIGINAL: Hege77

Var heller ikke så hekta på is, før jeg møtte Minnimor, i hvertfall ikke sånne gigantiske store kremiser med masser av sjokoladesaus på og greier, slurp... Kan vi skylde på henne da? Hehe....neeeeeida, skylder på den lille i magen vi

Minnimor kan få den æren, ikke skylden.... [:D] Så når hun kjøper stor is med mye godt på må vi vis at vi vet å nyte livet vi også [:)][;)] Ja vi har virkelig blitt ledet inn i fristelsen nå Lucky2 [:D][:D][:D]

Såå søte dere er da jenter.. legge skylda på ei stor og svær flytebrygge[:D][:D] Niks, helt iorden!! jeg har faktisk fått i meg 2 båt iser i dag! jammi! Noen bedre??[8D] hihi!
MEN når sant skal sies er dere bedre enn meg og få i dere isen da... *ler*
Hege var jo skjønn der du satt på J&H[;)]

ORIGINAL: *Maria*

ååå så koslig å få sett igjen babyen sin menemenem[:D] Var på ultralyd selv for et par uker siden, var så rart å se at babyen hadde begynt å bli lubben og få mer babytrekk enn ultralyden rett før uke 20!

Er det uke 36 som er grensen! Phu... da er jeg over den kneika! (36 uker på vei i dag). uff, litt krise om han kommer nå uansett, i og med at vi ikke har flyttet ennå da[&:] best han holder seg inne til termin[:D]

Grensa for prematur er 37 uker..

Back
Topp