Skal vi skravle, 15. juni?

2gang

Glad i forumet
Er på jobb. Etter masse kluss med maskina mi, er jeg omsider inne.
Hadde trodd jeg skulle besøke søstra mi i helga, men så går det ikke. Mannen min får ikke fri i morgen. Nå er jeg så skuffa og lei meg. Har sitti her på jobben og grini. Takler ikke sånne ting/avslag om dagen[&o]
Har ikke lyst til å jobbe heller, for jeg har for mye å gjøre i dag (ulempen med å være sjukmeldt)

Prosjekter i kommunen!
Skal lage en evaluering av et kurs vi har hatt, og finner ikke igjen alt jeg har gjort tidligere (slik er det når man ikke er her så ofte for tida). Så da bare begynner jeg på nytt!
Er så utrolig trøtt, så det går litt trått!

Er super trøtt selv.. Gjesp... Men det går vel over når man har fått jobbet litt.. [8|][8|][8|] Eller blir vel enda trøttere da.. he he

Er så sulten, men har alt spist opp begge nistene mine. Så nå må jeg på matjakt. Gudskjelov åpner matbutikken i nærheten nå om 5 minutter!
*storgraviddameløperavgårdeforåfinnemat*

ORIGINAL: 2gang

Er så sulten, men har alt spist opp begge nistene mine. Så nå må jeg på matjakt. Gudskjelov åpner matbutikken i nærheten nå om 5 minutter!
*storgraviddameløperavgårdeforåfinnemat*

He he bruker alltid å spise opp nista tidlig selv... Hehe.. Løp å få deg mat jenta...[:)]

Go morgen alle i hop [:D]

Våkna me ett skrik , pga leggkrampe i begge føta [:(] mannen våkna me , trur han lurte på ka d va so skjedde hehe, dakaren!!
men stejk ko låkt d va ... tok ett varmt bad (va so vidt ej klarte å gå inn på bade ) , men d hjalp berre litt... fortsatt litt låkt... (låkt =vondt )

forma dokka e idag då??

Maten er kjøpt, og begynt fortært. Det var godt gitt!
Kjøpte med en stor kaffe latte med hvit sjokolade i, kan det bli bedre?
Leggkramper er noe perk. Har dem hver natt (men jeg har hatt leggkramper hele livet). Det hjelper å strekke hælen så langt ned man klarer, og tærne mot hodet, med en gang man merker at de kommer!

God morgen vakre juli tupper[:D]

I natt har jeg sovet sååå godt, fy så deilig det var!
Er trøtt som ei ulke uansett, men ingenting er som en god søvn.

Dette med leggkramper har jeg også slitt med store deler av livet[&:]
Skikkelig herk det der.
Tro jeg sleit når jeg skulle ta dykkesertifikatet.
Hver gang jeg kom på 6 meter fikk jeg kramper i leggene.[:@]

I dag bærer det av sted til oslosentrum, skal på sv.kontroll på bislett, innom jobb å ta en kaffe så møte min mor på bussterminalen[:D]

Dere får ha en flotters dag jenter!!
Kommer innom en liten tur senere i dag, må få med meg hva som skjer.

Klemklem Monica[;)]

Høres ut som en fin, men litt stressende dag, Monicus. Men da er det jo bra at du har sovet godt!
jeg la meg alt for seint i går, så trøttheten er til dels min egen skyld!

Ja, fytti!! kommer sikkert til å være like sliten i dag som i går.
Skal på samtale med jordmor på sykehuset i kveld også og når man har gjester så stresser man alltid litt for at de skal ha de hyggelig..

Kommer nok til å sove godt i natt også jeg.

Nå må jeg forte meg til byen, fikk sånn innmari lyst på kaffelatte med hvit sjokolade.. mm.. det hørtes godt ut det[8D]

God morgen [:D]

Så bra at du har fått sove godt i natt da, Monicus [:)] Det kan jeg tenke meg var etterlengtet [:)]

Jeg også har sovet utrolig godt i natt!!! Var så utrolig sliten i går at jeg faktisk ble dårlig..-ble skikkelig kvalm og uvel, så måtte forte meg i senga [:'(]
Men, i dag er jeg bra igjen (håper jeg)!!

I dag skal jeg på skoleavslutning og spise sammen med noen i klassen, det blir koselig!!  Kanskje det blir en strawberry virgin [:D] på meg i dag [:D][:D][:D]

Deilig med avslutning. Det vil si at du har fri frem til babyen kommer det da?

ja, har det nå...[&:]
Har ikke helt bestemt meg for om jeg syns det er helt greit..-er så redd for å kjede meg de siste ukene..-tiden har gått så utrolig fort fram til nå, og det er kjedelig hvis tiden plutselig skulle gå drittreigt!!

Men ,vi har oppussing å drive med, pluss svangerskapskurs og en danske tur og kanskje noen turer ned til Larvik...

Burde vel kanskje fly av gårde disse ukene da [:D]

Du går vel snart ut i permisjon du??Om litt over en uke?

Jepp, har siste dag 29.6. Og er litt stressa. Har igjen 4 dager å jobbe, og det er alt for lite. Samtidig som jeg vet at jeg ikke klarer å jobbe mer enn 40%. Prøvde meg med 100% alt for lenge. Deilig med en dag fri innimellom.
I morgen skal jeg kanskje reise til foreldrene mine. Det blir deilig.

de dagene kommer til å gå kjempe fort!!
Jeg jobbet 50% fram til i går, og de siste ukene gikk altfor fort..fikk ikke tenjt tanken at jeg nærmet meg slutten, før..ja, har vel egentlig ikke kommet dit ennå [&:]

Men, alt i alt, så er det jo velig deilig med fri fra det meste da [:D]
Bare tenke på seg selv en liten stund [;)]

Jeg vet, gleder meg til det. Men har jo utsatt å gjøre veldig amnge babyting. Så de må gjøres med en gang jeg går ut i permisjon. Slik som å bestemme meg for hvor vi skal ha stellebord. På vaskemaskina på vaskerommet som sist, eller skal vi presse et nytt stellebord inn på det knøttlille badet vårt. Vaskerommet har jo blitt fyllt opp av fryser, tørketrommel osv siden forrige gang

ORIGINAL: 2gang

Jeg vet, gleder meg til det. Men har jo utsatt å gjøre veldig amnge babyting. Så de må gjøres med en gang jeg går ut i permisjon. Slik som å bestemme meg for hvor vi skal ha stellebord. På vaskemaskina på vaskerommet som sist, eller skal vi presse et nytt stellebord inn på det knøttlille badet vårt. Vaskerommet har jo blitt fyllt opp av fryser, tørketrommel osv siden forrige gang

Hehe, så mange utfordringer vi skal ha når vi venter en liten en [:D]

God  formiddag forresten, sitter på jobb og kjeder meg jeg nå! Vondt å sitte og vondt å stå, og har aller mest lyst til å dra hjem og flate rett ut på sofaen! Men, bare i dag pluss to dager neste uke nå, så er det RUGETID [:)]. Skal bli godt det!! Tror det begynner å bli trangt for lille snuppa inni magen, for verre strekking og tøying har jeg ikke kjent før [8|] blir skikkelig sjøsyk- Her får magen de luxe innvendig massasje [:D]. (Ikke fullt like behagelig som en utvendig en, må jeg si!!!!)

Satt og tenkte litt i sted, nå er det fire uker igjen til termin, og skulle man føde før tiden, så kan det være bare et par uker til det skjer!! WOW! Er det en panikk-knapp å trykke på her? [&:] Er ikke heeeelt klar ennå - babyrommet er ennå syrom, for å si det sånn [8|]! Jaja, er bare å hive seg over alle gjøremål med en gang man går ut i permisjon, da går kanskje tiden litt fortere også, eller? [;)]

Ha en finfin dag, alle julidamer!!! [:D]

Hva er det som gjør at vi utsetter alt som MÅ gjøres? Jeg har tørka masse støv i det siste, men det er jo ikke viktig for babyen når h*n kommer. Stelleplass er jo mye mer prekært!

Hei tutter!

Sovet lenge i dag å jeg.. til nesten 11.. skjønner ikke noe, men godt var det[;)]
Ja det er mye som skal gjøres før den lille kommer det er i allefall sikkert,
jeg må nesten gjøre litt andre ting i dag å jeg.. vaske hus, stryke gardiner, bla bla bla..
I morgen skal jeg til jordmor igjen, gleder meg!! Ikke sikkert jeg er innom her før på ettermiddagen, ..med tanke på oppropet[:D]

Men i dag er det nok en deilig sol dag - fin dag for å holde seg inne *ler*
Lå i skyggen i hele går, herlig!

Panikk knapp ja lucky2 - bare ring meg du - jeg er nemlig klar for "besøk" av minien min[;)].. ja og deg da, is på terrassen , huhu!

Kos dere alle sammen flickor!

Back
Topp