Skal vi prøve oss på å ha opprop? *Påmelding!*

dumidalia

Gift med forumet
Nå er oppropet begynt, finn dagens tråd og meld deg på der! Denne tråden blir ikke oppdatert mer :)

Hensikten er å holde en liten oversikt over hvem som har født, hvem som enda er her og hvem som har noe på gang. De som vil være med skriver seg opp på denne tråden, og den første av disse som logger på hver dag kopierer gårdagens liste. Er det noen som er med?

Jeg fant dette oppsettet på et annet terminforum, så vi får se om det fungerer for oss
Dette er en påmeldingstråd, de som vil være med skriver et innlegg med nick, termindato og den figuren som passer til dere.

Her er reglene:

Regler for oppropet: Den som startet oppropet om morgenen kopierer listen fra dagen før.
Smiley1.jpg
Er her
Smiley13.jpg
Noe på gang
Smiley38.jpg
På overtid
Smiley33.jpg
Har født
Smiley29.jpg
Ikke hørt noe

Slik melder du inn:
- Skriv termindatoen din og figuren som forklarer hvordan stå'a er hos deg, så oppdaterer jeg i hovedtråden.
- Man trenger ikke melde hver dag om det ikke er forandring. Figuren fra siste opprop blir da stående. Man kan også bruke sladrevenn eller andre som oppdaterer for seg.
- Hvis du ikke er påmeldt men likevel vil være med skriver du at du er ny sammen med termindatoen din samt figuren som sier hvordan stå'a er hos deg så legger jeg deg inn.
- Det går ikke an å ha fler enn 20 smileys i ett innlegg, så vi må kategorisere litt heller..
- Hvis du har født: Skriv gjerne dato og barnets kjønn/navn :)

Husk: Skriv termindato!

Oppropsliste:​
Smiley1.jpg
Er her:​
-Exotic- 04.01​
hensja - igangsetting 09.01​
~~11.01.2013~~

dumidalia 12.01​
Mammalis 16.01​
lysengeln 20.01​
millacam 31.01​
Lykkelig 31.01​
MissAngelitos 04.02​

Skogtrollet86
Trudee​
kriol​
ninamerete​
2010guttog2013baby​
isstråle​
jc​
Frk Baby i magen ^^​
Princess88​
Side​
CharlotteHard​
Smiley13.jpg
Noe på gang:
Smiley38.jpg
På overtid:
Smiley33.jpg
Har født:
Smiley29.jpg
Ikke hørt noe:

finner ikke smilefjeset :p men jeg er her enda!

dumidalia 12.01.
Smiley1.jpg

(du må kopiere smilefjeset fra hovedinnlegget, tror jeg..)

Er her jeg også ImageUploadedByBV Forum1356068530.489310.jpg

Er her!
Smiley1.jpg

Er her

Vedlegg

• uploadfromtaptalk1356076265283.jpg
    uploadfromtaptalk1356076265283.jpg
    1,9 KB · Visninger: 5
Jeg er her
Smiley1.jpg

Er her 20.01.13 :D

Så klart er jeg her :)

Smiley1.jpg

Oppdatert :)
Husk å skrive inn termindato, jenter! Jeg har satt de som har skrevet dato i rekkefølge og resten under. Det redigeres etterhvert som dere skriver inn termindato :)

Smiley1.jpg
Er her. Har termin 16 januar, så skal ta det med ro og ruge ut desember før jeg tør å bevege meg ;) neida, men rolige dager blir det..

Back
Topp