Skal vi prøve å lage

Ønsker<3

Elsker forumet
Enda mer liv her? Tror neppe vi vinner noe skravlekoonkuranse :p men jeg vet ikke helt hva vi kan skravle om heller, kommer ikke på noe i farta :p noen som har forslag?

Hehe ja :) Jeg er ikke så flink da jeg har eksamen imorga. Men får inn mine 20 ihvertfall

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Enig i at vi må få til mer liv, men jeg er ikke så veldig kreativ på å komme på nye tråder Men jeg skal prøve så godt jeg kan ;)

Jess.. takk :) LITE motivert :p Må gjennom 2 bøker I DAG :p Skippertak? Hehe.. Men kan det meste mht kristendom ivertfall.

Oj, to bøker idag! Hmm.. Bra de ikke er sol og 20 grader idagda så du blir fristet til å gjøre alt annet enn å lese ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Oj, to bøker idag! Hmm.. Bra de ikke er sol og 20 grader idagda så du blir fristet til å gjøre alt annet enn å lese ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
På en annen side: er det ikke ofte mer fristende å vaske gulvet enn å lese?? :-p

Ganske frista til en runddans med vaskekost og annet. Ikke kult at barn og sambo har fri og er nede å koser seg heller mens jeg sitter oppe på kontoret :( Hører veldig høy klassisk musikk slik jeg ikke hører de :P

Back
Topp