Skal vi nå se..

Cinii

Elsker forumet

Da er datoinnstillingene riktig,og jeg har tatt bilde av Bollisen som holder testen,slik at dere skjønner at det er en ny test og ikke den positive fra da jeg gikk gravid med han :)
Og skulle dere være i tvil om det er en positiv test han holder,så får dere zooome opp bilde,så ser dere to streker emoticon Så for dere heller kutte hodet av meg for å la babyen holde på noe jeg har dyppet i  tiss!,fy så ansvarsløs jeg er!

Jeg ser TO streker!!!!!! Gratulerer så masse :)

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!! Gratulerer sååååå mye!! Skjønte det egentlig på FB statusen din.. :-p Hehe.. Så spennende! Kjempeglad på dine vegne, snupp!!!

Gratulerer så utrolig mye Cini!
kjenner jeg er veeldig misunnelig :)
masse lykke tilemoticon

2 streker it is!;)

haha, va det så avslørende Iho? haha

MEEEEN husk da jenter, ikke bus ut med noe på facebook enda, vil liksom ikke at nærmeste familie skal finne det ut via face'rn liksom :P

oioioioi!!!! Gratulerer så masse cini :D:D 

Tuuusen takk alle sammen! :)

Princessmum: eehm tror ikke jeg er stort mer enn 4 uker:)

Første dag i sist mens var 8april,og el 27 april..så jeg har egentlig ikm på onsdag :)

Gratulerer så masse:-) Blir vel januar på deg da:-) synd det ikke var desember:p vært sååå Gøy å vært på samme terminforum igjen:-)

Cinii skrev:
2 streker it is!;)

haha, va det så avslørende Iho? haha

MEEEEN husk da jenter, ikke bus ut med noe på facebook enda, vil liksom ikke at nærmeste familie skal finne det ut via face'rn liksom :P

Hehe, var bare fordi jeg visste du skulle teste i dag, og du virket så happy!! :-D

En test fra i fjor?

Grattis med spire i magen.....

Åh, gratulerer!!

Jeg kjenner jeg er misunnelig ja.. på bare å få se de to strekene...

men hvorfor står det 2010 på bildet? :P

Lillesnille skrev:
men hvorfor står det 2010 på bildet? :P

Hahah! Ja det ser e no ja! Det e rett og slett fordi e har fått meg nytt kamera og der har det kommet opp feil datoinnstilling ;(

Det skal jeg fikse på med det samme! :)

Kjærringer... Typisk.. Er dere teit eller? Blir så forbanna at det klikker her, hva pokker tror dere? At hun har lagt ut en gammel test? Om dere har sett på andre bilder av bollisen så er det feil dato på de og..SKJERPINGS!!!! Og cinii... Gratulerer så mye til deg, store R og lille bolla som skal bli storebror, man skal IKKE kjimse av magefølelsen. Masse lykke til i svangerskapet, gleder meg til å følge deg Klemme på

Wæææh så spennende =D Gratulerer så mye Cinii!!! =D

gratulerer sååå masse=)
deilig at du var gravid da! moro,siden du ønsket det

*Minibønna* skrev:
Kjærringer... Typisk.. Er dere teit eller? Blir så forbanna at det klikker her, hva pokker tror dere? At hun har lagt ut en gammel test? Om dere har sett på andre bilder av bollisen så er det feil dato på de og..SKJERPINGS!!!! Og cinii... Gratulerer så mye til deg, store R og lille bolla som skal bli storebror, man skal IKKE kjimse av magefølelsen. Masse lykke til i svangerskapet, gleder meg til å følge deg Klemme på

hallåååi, jeg spurte bare hvorfor det stod 2010 på bildet da...  hjelp....

Back
Topp