Skal vi lage ny terminliste?

Tenker kun om den som har terminlisten har lyst til og oppdatere den slik at den gamle blir brukt. Ellers en ny liste.
Hun som har den har nok mye og tenke på, så må nok spørre henne.

Jeg kan godt fortsette å oppdatere terminlisten om dere ønsker det, men om dere vil ha ny er det også helt greit. Prøver å oppdatere så ofte som mulig, men noen dager har jeg rett og slett ikke ork til det.

Jeg kan godt fortsette å oppdatere terminlisten om dere ønsker det, men om dere vil ha ny er det også helt greit. Prøver å oppdatere så ofte som mulig, men noen dager har jeg rett og slett ikke ork til det.
Fortsett gjerne med å oppdatere, trenger jo ikke stresse med å oppdatere hver dag :)

Det er ikke alle som vil oppdatere på den åpne terminlisten etter OUL, så fint å beholde den vi har og heller bare endre for de som ønsker å endre eller legge til info. :)

Kan jo lage egen på skjult også :)

Ja, det kan vi godt, men om man skal ha tilgang til skjult må man stå oppført på den her ute på åpen. Så jeg håper den gamle kan være mal for endringer etter hvert nå, heller enn helt ny. :p

Ja, det kan vi godt, men om man skal ha tilgang til skjult må man stå oppført på den her ute på åpen. Så jeg håper den gamle kan være mal for endringer etter hvert nå, heller enn helt ny. :p
Er helt enig i det, skrev ganske tidlig at den heller burde oppdateres enn å lage ny :) Og den som har ansvar for den har jo sakt at ho kan oppdatere :)

Back
Topp