Skal vi lage en ny terminliste?

MiO04

Glad i forumet
Hvor de som har vært på ul og fått by termin kan skrive seg inn?

Jeg er ikke flink på noe sånt så ville bare vite om noen kan lage en slik liste?

Fint om vi kan få med kjønn på barnet eller farge våre nick med rosa/blått.

Hvis noen har andre gode forslag til terminliste så kan dere bare komme med det :)

Tror det kan være lurt å lage ny i denne perioden og, så får man silt ut de som har "falt" av lasset, og det passer jo bra å gjøre det i disse OUL-tider, siden man da får med kjønn osv og :-)

Jeg tenkte i utgangspunktet at man bare kunne oppdatert den gamle, men Belissima har et poeng i at det er greit å sile ut de som ikke er aktive lenger.... Noen som tar på seg å lage listen da?

Dette er kjempe lurt. Har ikke skrevet meg på den forrige. For aner jo ikke hva som kommer idag. Vet bare sånn ca når vi hadde sengehygge :happy112og har ikke følt for å skrive opp en dato hvor jeg bare gitter liksom. Men er temmelig sikker på at det blir i august. Vil gjerne komme på liste når jeg har fått sikker dato!!

Jeg kan lage hvis ingen andre vil. Men blir ikke før i kveld eventuelt...

BV app

Jeg kan lage hvis ingen andre vil. Men blir ikke før i kveld eventuelt...

BV app
Flott! Dette har jeg etterspurt i den gamle terminliste tråden, men lurt å få silt ut de som ikke er aktive her lenger. Hadde vært koselig med rosa og blå farge synes jeg :) Min oul er ikke før på onsdag da, GLEDER meg! :D

Ja lurt med ny liste. Kan vi ikke få den som en topptråd?

Ja, det høres lurt ut. :) jeg har ikke meldt meg inn i den eksisterende terminlisten, for jeg ville komme over 12 uker, og nå kan jeg likeså godt vente til endelig dato.

Jeg vil komme med et forslag for oss som ikke skal vite kjønnet på oul.. synes det er så trist at vi bare får svart skrift, når de andre får rosa/blå. Jeg går for blanding av de..dvs lilla :)

og det å få det som topptråd er oxo genialt :) så slipper vi å lete gjennom MANGE sider for å finne den ;)

Jeg vil komme med et forslag for oss som ikke skal vite kjønnet på oul.. synes det er så trist at vi bare får svart skrift, når de andre får rosa/blå. Jeg går for blanding av de..dvs lilla :)
Ja hvorfor ikke? :) Kan bli en fin og fargerik tråd dette? Koselig! :)

Gi meg et pip (helst pm) når dere har laget ny terminliste, så kan jeg klistre den for dere :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Back
Topp