Skal vi ha skjult forum etterhvert folkens?

attpåklattnr2

Gift med forumet
Vi må ha ca 5000 innlegg for å få skjult forum, så da er det bare å skravle på ;)

Hadde forøvrig pasta til middag i dag. Spagettien gikk greit, men karbonadedeigen og tomatsausen spiste jeg bare for syns skyld, pga ungene

September2016 kan få ett skjult forum som bare vi i september får tilgang til. Ingen andre kan se hva vi skriver. Kan jo være en fordel da noen har kjentfolk på BV :)

Vi hadde pizza grandiosa hjemmelaga med ekstra sjampinjong og ost. Åsså hadde jeg så lyst på pesto så det lagde jeg å hadde på sia :)

Her spiste vi nakkekotelett, stua smågris og grønne saker til middag;-) jeg er stappmett!

Jeg synes også det hadde vært fint med et skjult forum. Her er det bare å diskutere i vei;-)

Bare synes det er dumt at man må være medlem en måned for å være med...får i såfall ikke vært med siden jeg er for ny
Går nok fort 1mnd før vi har 5000 innlegg så det går nok fint :)

Mangler bare 3400 innlegg da ;) Går fort det når det kommer inn flere etterhvert :) Vi er jo bare halvparten +- enda :)

Vi hadde kylling med pasta og aioli i dag. Og salat. Er fortsatt sulten :P

Tipper det går fort fram til 5000 innlegg! :D Men det er noen flere kriterier for å komme inn på forumet? Hver og en som vil inn må vel ha et visst antall poster eller noe? :)

Back
Topp