Skal ut med båt... reisesyke...

Mini<3

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sensommerbarna 2016
Jeg skal på dfds båten i helga, å jeg ser for meg en tur hengene over do... Jeg blir fort båtsjuk, så med denne kvalmen jeg har nå og store bølger, kan denne turen bli morsom. Jeg har postafen og Afipran, men kan jeg ta dette? Postafen har jeg lest flere bruker mot svangerskapskvalme, så den går nok bra :) men afipran vet jeg ikke... Sånne armebånd bruker jeg alltid på reise. Noen som evt har andre gode råd mot reisesyke
 
Jeg er enig i småkjeks og trekke luft innimellom :) Kanskje prøve deg på noe med kullsyre til tider? Jeg synes det hjelper på kvalmen siden jeg da får opp mer luft, men det kan vel brått bli litt skummelt om man er på en båt og er veldig, veldig kvalm :p
Postafen fikk jeg beskjed om å kjøpe til bruke av svangerskapskvalme av legen min, men afipran kan jeg dessverre ikke gi noen råd på. Ellers kan det være lurt å holde seg unna fet mat og sterk mat, spise lite og ofte, og høre på kroppen :) Anstrenger du deg kan kvalmen bli enda verre. Lykke til ❤
 
Tusen takk :) ritz og postafen er klar, håper selv at alt går bra. meldt litt mindre vind i natt, så krysser fingrene for at det roer seg hele helga ;)
 
Hvordan gikk det?
Vet du hva, jeg har vært null kvalm i helga, første gang ever jeg har kjørt båt uten å bli kvalm, så jeg slapp ta noen tabeletten, å seaband tok jeg av meg fredagskveld, for trengte ikke dem heller. Så hva disse hormonene gjør aner ikke jeg :) ble en mye bedre tur enn jeg så for meg :) svangerskapskvalmen har jeg ikke kjent på siden fredag morgen, så den forsvant også i helga, hmm, håper den ikke kommer tilbake :)
 
Så bra. Her går kvalmen opp og ned også. På andre dag uten noe kvalme nå ☺ så nå momser jeg mammas hjemmlagde krom kake
 
Back
Topp