skal til ul idag så spent!!

louisesanabere

Betatt av forumet
jeg er ikke mere en ca 13 uker på vei men legen var så usikker at hun ville jeg skulle ta ul for og være sikker!! er kjempespent håper jeg finner ut hvilket skjønn det er det hadde vært supert!!
jeg har veldig lyst på en gutt da samboeren har en jente fra før men bare barnet er friskt skal jeg være lykkelig som bare det!!
måtte bare si det er helt i 100 idag...[:D][:D]

Lykke til da[:)] Så kjekt å endelig få se babyen!

åÅÅÅÅÅ, Så spennende da :) Ultralyd er moro, en opplevelse jeg aldri glemmer (kunne tenkt å vært på det en gang til jeg)
Jeg håper du dukker opp her igjen så fort du er ferdig og forteller oss om det :)
Lykke til i hvertfall

Hei Spiridon!

Spennende med UL ja! Å endelig få se det lille nurket kan ikke beskrives!! [:D]
Var selv på UL i uke 13 og fikk sjekket at alt stod bra til med den lille.

NB - man kan ikke se kjønn såpass tidlig. Sannsynligvis vil det se ut som en liten gutt, men ytre kjønnsdeler ser like ut på gutt/jente nå så vanskelig å si. Vårt nurk så veldig gutt ut da det var en tut der, men legen påpekte at det liksågodt kunne være en jente på dette stadiet.

Lykke til!!

ja da har jeg vært på ul og jeg er 11 uker og 6 dager på vei.. det var uten tvil en gutt ifølge legen ikke ofte
det synes så tidlig men han var ikke i tvil!!
han var utrolig aktiv og hoppet rundt som en sprettball sugde på tommelen og krysset bein og armer..
fikk til slutt nok av oss og snudde oss ryggen...
dette var kult gleder meg til neste gang jeg skal se han..

Så gøy da. Vi fikk ikke se ka kjønn det blir, men det føsrte bebisen gjorde til oss var og vinke.
Klødde egentlig på nesen da, men det er litt mer artig og tro at han/hun vinket da.

GrAtulerer med guttebaby i magen. Var det ikke spennende å se på?

[:D] Så kjekt for deg da:-) alltid kjekt me ul:-)

Vi fikk ikke vite hva det blir for de kunne ikke se det, men neste gang ser de det garantert:-))

Gratulerer med at alt er fint i alle fall:-))

Og masse lykke til:-))

klem

Back
Topp