Skal til Tusenfryd i dag..

*Tessa*

Gift med forumet
Kan jeg kjøre noe tro? Hva er varselskiltet " ikke for gravide " for? Jeg forstår hvis barnet er stor i magen da at det skal få slippe det der, men når man er så tidlig som dette ? Er 8+1.

Kan jeg ha det gøy tro? [emoji23]

Måtte bare høre hva dere hadde gjort ..

Kan jeg kjøre noe tro? Hva er varselskiltet " ikke for gravide " for? Jeg forstår hvis barnet er stor i magen da at det skal få slippe det der, men når man er så tidlig som dette ? Er 8+1.

Kan jeg ha det gøy tro? [emoji23]

Måtte bare høre hva dere hadde gjort ..
Vet ikke om det er farlig,men jeg turte ikke ta tømmerrenna i sommer pga. den lille [emoji14]

Jeg tenker at babyen merker ikke noe av det ennå. Så spørsmålet er om man kan spontanabortere? Men det tror jeg vel ikke ?! [emoji51] så usikker..

Jeg har ikke fasiten, men jeg vil vel antar at det ikke er så lurt å utsette embryoet for kraftige støt og bevegelser som flere karuseller på tusenfryd vil gi. Jeg hadde nok unngått slike karuseller.

Så tidlig i svangerskapet vil jeg ikke tro det har noe som helst å si hva du tar av ting som snurrer og humper og støter.

Man kan drive med kampsport i hele første trimester, og trene som før, altså både hoppe og sprette og bli slått og sparket i magen. Så en karusell tror jeg nok vil være minst like trygt.

Jeg tok en haug av vannsklier i Sommerland i Bø i sommer, da jeg ennå ikke visste at jeg var gravid. Det gikk bra det altså [emoji23] Men det betyr jo ikke at det er lurt..

Vil tro dette gjelder fra når livmoren popper opp av bekkenet. Mye harde støt mot magen av de hardeste karusellene. Men tenker du må vurdere om du vil eller ikke selv. Kjørte flere karuseller i skara i sommer men det var før jeg visste jeg var gravid.

Back
Topp