Skal til the big city!!

Pregoen

Elsker forumet
Eg skal en tur til Oslo snart og lurte på hvilke butikker man MÅ innom! Da tenker eg til meg sjøl og til Lillegullet! [:D] Det må helst ligge rundt Karl Johan eller Aker Brygge!

dytt!

Spørs jo hva du liker det.... Men er ikke langt å ta trikken til Majorstua fra Aker Brygge, der er det jo mye forskjellig, både kjedebutikker, litt mer eksklusive, mange fine barnebutikker...

Så har du jo senterjungelen ved Oslo S da, Oslo City, Byporten, Arkaden og kan fortsette oppover Karl Johan med det nye Eger-senteret, Steen&Strøm, Paleet....... Er jo stort senter på Aker Brygge også..

Mye koselig på Grunerløkka også, men det er kanskje litt vanskeligere å finne for en som ikke er kjent........

God bytur! :)

ORIGINAL: Bella Krystall

Butikker i Karl Johan som eg kjem på i farta som eg likar:

Indiska (upraktisk med vogn her og... overetasje og underetasje)
Søstrene Grene (er i ein underetasje so eigentleg upraktisk med vogn...)
Panduro (berre ein litan trapp so går greitt med vogn)

Klær:

Zara
Helly Hansen
H&M

Og Oslo City er jo eit must sånn eigentleg, og Byporten (Oslo S), i Østbanehallen (stor gul bygning nedst i Karl Johan saman med Oslo S og har stort grønt neonskilt) har ein kaffibar som heiter Rooster Coffee, og dei har byens beste kaffi. Er og den eldste kaffibaren i Noreg.

ja er det som er så dumt med barnevogn, mange butikker som blir utelukket dA! men tusen takk for gode tips!

Back
Topp