Skal til Spania i juni - trenger bikini!

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Noen som har gode tips til kjøp av ny bikini for gravide? Skal til Spania i juni, og må kjøpe en ny bikini - eller to.. Vil ha en lekker bikini, som samtidig ikke er alt for liten og pusslete med tanke på mage og pupper som blir større og større :P

Vil helst ikke ha badedrakt,selv om det finnes en del fine gravidbadedrakter.. Vil få en mest mulig jevn brunfarge om jeg først skal ha litt sol :-)

På Barrock har de mange fine bikinier. I Bergen ligger denne butikken på lagunen.
Ellers ville jeg gått på netty eller andre undertøys butikker. De er dyrere der, men de gir mer støtte og er mye bedre kvalitet :) Men av egen erfaring så ville jeg kjøpt bikinitrusen heller litt mindre enn akkurat passe, de har en tendens til å vie seg litt ut.. :S

Jeg har tenkt til å kjøpe på change, men vente så lenge så mulig. puppene mine forandrer seg hver dag nå føler jeg så :P
Men er veldig fornøyd med change ihverfall ;)

Leter også etter, men skal vente litt til ettersom puppene har vokst enooormt til nå :S

Ikke spesielt for gravide nei, men man kan vel bruke vanlige bikinier?:P kanskje rekne med en str og to større:P
Fins det forresten noe som heter bikini for gravide? Aldri hørt om:P rekner med at man bruker samme, men en behagelig og med cup kanskje, visst man har bruk for det?

Fins det forresten noe som heter bikini for gravide? Aldri hørt om:p rekner med at man bruker samme, men en behagelig og med cup kanskje, visst man har bruk for det?
Det finnes vel bikini for gravide med truse som går litt opp på magen? Vet ikke jeg :P

Fins det forresten noe som heter bikini for gravide? Aldri hørt om:p rekner med at man bruker samme, men en behagelig og med cup kanskje, visst man har bruk for det?
Hehe.. Jeg aner ikke jeg :p
Det finnes i alle fall badedrakt for gravide, det vet jeg, men bikini? Har liksom ikke sjekket det ut enda, er litt tidlig i sesongen for min del ;)

Det finnes badedrakt ja, og har sett noen typer bikinier også - da er gjerne trusa litt større og kan trekkes litt høyere opp, og overdelen har bedre støtte enn de vanlige.. Tror ikke jeg skal driste meg til en sånn liten, søt knytebikini i år i alle fall :P haha!

Det finnes badedrakt ja, og har sett noen typer bikinier også - da er gjerne trusa litt større og kan trekkes litt høyere opp, og overdelen har bedre støtte enn de vanlige.. Tror ikke jeg skal driste meg til en sånn liten, søt knytebikini i år i alle fall :P haha!

Haha jo det syns jeg!:P

Back
Topp