MiO04 Glad i forumet 6 Mar 2013 #1 Da er det min tur Er 18+ 2 dager idag Det blir ikke før kl 14:30 så det er veldig lenge til Gledgruer meg!
Da er det min tur Er 18+ 2 dager idag Det blir ikke før kl 14:30 så det er veldig lenge til Gledgruer meg!
Bruker187cat Forelsket i forumet 6 Mar 2013 #7 Lykke til, håper alt står bra til ) Huske å oppdatere oss
V Veslejenta88 Forumet er livet Januarlykke 2016 Sensommerbarna 2019 6 Mar 2013 #15 Lykke til. Glad jeg hadde time tidlig på dagen. Var så spent at vi var der alt for tidlig.
BellaTullball mamma til to gullskatter 6 Mar 2013 #16 Kallenavn ikke valgt skrev: Lykke til, håper alt står bra til ) Huske å oppdatere oss Klikk for å utvide … BV app
Kallenavn ikke valgt skrev: Lykke til, håper alt står bra til ) Huske å oppdatere oss Klikk for å utvide … BV app
MiO04 Glad i forumet 6 Mar 2013 #18 Skal huske å oppdratere Håper virkelig at det blir en fin opplevelse, fordi sist gang jeg var på forsterdiagnostikk så gikk det veldig dårlig
Skal huske å oppdratere Håper virkelig at det blir en fin opplevelse, fordi sist gang jeg var på forsterdiagnostikk så gikk det veldig dårlig