blandet følelser ... dere som ikke vet hva dette er, så er det sykehus for ortopedisk kirurgi. Jeg har noe som heter høyre konsekvent skoliose og skal på utredning for dette grugleder meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk det kan jeg håper nå på bedre dager. Vært i dårlig form siden begynnelsen av januar :OMasse lykke til! Du får komme med en oppdatering når du har vært der, da, hvis du vil
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Verre en antatt har helt låst rygg og bekken. Helt stiv og musklene mine sliter
Manuelterapaut og arbeidsavklaringspenger :/ er ikke i stand til å jobbe etter endt permisjonHuff da Hva blir oppfølging videre nå da? Fysio? Kiropraktor?
Manuelterapaut og arbeidsavklaringspenger :/ er ikke i stand til å jobbe etter endt permisjon
Han mener jeg skal få bedre bevegelse da nei :/ urettferdig... får ta i mot det jeg kan og jobbe 40% som det blir hos megAha,skjønner. Du blir forhåpentligvis raskt bedre med manuellterapeut og kommer deg tilbake i jobb da Ikke mulig å få tilrettelagt på arbeidsplassen?
Han mener jeg skal få bedre bevegelse da nei :/ urettferdig... får ta i mot det jeg kan og jobbe 40% som det blir hos meg
Tusen takk <3 godt jeg kan jobbe litt etter hvertOk. Lykke til og god bedring<3
Tusen takk <3 godt jeg kan jobbe litt etter hvert
Gjør det. Men skal få rekvisjon fra legen. 1300 for time er drøyt ...Ja, det er godt. Du får glede deg over det
Sykehuset ligger over gangen på Ullevål stadion det er så jævlig dyrt da :/ Tusen takkNimi er ik sykehus vel? Broren min har vært der . Sykehuset ligger lenger opp enn nimi. Mye positivt på nimi kjenner 2 stk som har vært der. Veldig bra tilbud om man virkelig går inn for detlykke til
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Så utrolig kjipt! Kjenner ikke til den diagnosen, men det hørtes ikke særlig ålreit ut. Det er noe du kan bli kvitt med tiden, eller?Verre en antatt har helt låst rygg og bekken. Helt stiv og musklene mine sliter