Skal til nimi på tirsdag

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
:eek: blandet følelser ... dere som ikke vet hva dette er, så er det sykehus for ortopedisk kirurgi. Jeg har noe som heter høyre konsekvent skoliose og skal på utredning for dette :eek: grugleder meg!

tusen takk :)

Broren min var på noe som hete nimi, men d var noe helt annet enn d du skal på. Lykke til ihvertfall.....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tusen takk :) nimi er er stor privat sykehus som ligger i Hønefoss og i Oslo

Masse lykke til! Du får komme med en oppdatering når du har vært der, da, hvis du vil:)

Masse lykke til! Du får komme med en oppdatering når du har vært der, da, hvis du vil:)

Tusen takk :) det kan jeg :) håper nå på bedre dager. Vært i dårlig form siden begynnelsen av januar :O

Verre en antatt :( har helt låst rygg og bekken. Helt stiv og musklene mine sliter :(

Huff da:( Hva blir oppfølging videre nå da? Fysio? Kiropraktor?
Manuelterapaut og arbeidsavklaringspenger :/ er ikke i stand til å jobbe etter endt permisjon

Manuelterapaut og arbeidsavklaringspenger :/ er ikke i stand til å jobbe etter endt permisjon

Aha,skjønner. Du blir forhåpentligvis raskt bedre med manuellterapeut og kommer deg tilbake i jobb da:) Ikke mulig å få tilrettelagt på arbeidsplassen?

Aha,skjønner. Du blir forhåpentligvis raskt bedre med manuellterapeut og kommer deg tilbake i jobb da:) Ikke mulig å få tilrettelagt på arbeidsplassen?
Han mener jeg skal få bedre bevegelse da :) nei :/ urettferdig... får ta i mot det jeg kan og jobbe 40% som det blir hos meg :)

Nimi er ik sykehus vel? Broren min har vært der . Sykehuset ligger lenger opp enn nimi. Mye positivt på nimi kjenner 2 stk som har vært der. Veldig bra tilbud om man virkelig går inn for det:)lykke til

Nimi er ik sykehus vel? Broren min har vært der . Sykehuset ligger lenger opp enn nimi. Mye positivt på nimi kjenner 2 stk som har vært der. Veldig bra tilbud om man virkelig går inn for det:)lykke til

Sykehuset ligger over gangen på Ullevål stadion :) det er så jævlig dyrt da :/ Tusen takk :)

Verre en antatt :( har helt låst rygg og bekken. Helt stiv og musklene mine sliter :(
Så utrolig kjipt! Kjenner ikke til den diagnosen, men det hørtes ikke særlig ålreit ut. Det er noe du kan bli kvitt med tiden, eller?

Back
Topp