Skal til legen i dag..

Majzan

Elsker forumet
I dag skal jeg til legen pga utfloden jeg hadde de første ukene, jeg har vondt i magen så spent er jeg. Håper håper håååper hun sender meg videre til ultralyd, for jeg vet de ikke har slikt utstyr på legekontoret. Dere skal få rapport.......

Krysser fingrer, og ønsker deg masse lykke til!! [:D]

Krysser fingrene for deg 

Masse lykke til!!!

Ferdig, hun tok celleprøve, kjente på livmora og tok blodprøver i hytt og pine...OG sendte rekvisisjon til tidlig UL, selv om hun mente alt var normalt og som det skulle. Hun mente det var bra for meg å få vite at alt sto bra til slik at jeg kan begynne å slappe litt mer av. Så nå er det bare å vente til det kommer brev om UL i posten. Jippi ai. Jeg begynte å grine der inne, jeg fatter ikke at det går an å bli så lettgrinete som jeg er nå. Jeg spurte om hun kunne høre med doppler, men hun sa det var for tidlig på 8+3 og ingen vits... Vente vente opp og i mente.

ORIGINAL: Majzan

Ferdig, hun tok celleprøve, kjente på livmora og tok blodprøver i hytt og pine...OG sendte rekvisisjon til tidlig UL, selv om hun mente alt var normalt og som det skulle. Hun mente det var bra for meg å få vite at alt sto bra til slik at jeg kan begynne å slappe litt mer av. Så nå er det bare å vente til det kommer brev om UL i posten. Jippi ai. Jeg begynte å grine der inne, jeg fatter ikke at det går an å bli så lettgrinete som jeg er nå. Jeg spurte om hun kunne høre med doppler, men hun sa det var for tidlig på 8+3 og ingen vits... Vente vente opp og i mente.

Du kan trøste deg med at du absolutt ikke er den eneste[:)]

åssen utflod hadde du som gjorde at du bekymret deg? bare lurer[:)]

Brunlig utflod flere dager etter sengeaktivitet... Litt hver eneste dag. Sist gang vi gjorde Det kom det ganske mye, antakelig litt friskt blod også. Så nå har vi hankypankypause :( et par uker ihvertfall.

Åjaa,skjønner :) men det er vel ganske normalt.. krysser fingrene for deg :)

Tre blir til fire: Nei jeg har forstått at det er vanlig å gråte for alt mulig.. Som i går ble jeg plutselig veldig lei meg når jeg begynte å tenke på mormora mi som er dement og derfor på gamlehjem (noe hun har vært i årevis). Gråt som et barn. Det kommer helt ut av det blå :)

Back
Topp