Skal til legen i dag

Mamman til Carina

Glad i forumet
for å sjekke de kløeutbrudda jeg har blir gal det klør sånn. Er litt redd det kunne være svangeskapskløe etter alt jeg har lest om den uff ble nervøs og ringte legen og fikk time på dagen.Håper bare jeg reagerer på ett eller annet.

klem

Hei,hvordan gikk det hos legen?Klødde du over hele deg?
Håpe det bare var noe du reagerte på ja[:)]
skal til legen i dag jeg også,,ta blodprøve og sånn..måtte ha med urinprøve,og jeg har bare en liten plastboks å ha det i,hehe huff..får gjemme den i veska så ingen ser det...

Gikk bra hos legen i dag. mente på at det var hormonelle forandringer  at det var derfor jeg fikk de utbrudda og kløen.
Hadde med urinprøve jeg også og den slo også ut posetivt hehehe

hm,jeg også fikk positiv test hos legen i dag[:D][;)]skjønner ikke det,hehe..gøy å få bekrefta det igjen[:)]skal tilbake neste onsdag,da skal jeg vel ha undersøkelse av hele meg sikkert..[&:]
var ikke no gøy å gå på vekta da..har 8-10kg for mye[:(]men,men,håper jeg blir slank etter fødselen,kan jo ikke begynne å slanke meg nå..

Håper virkelig jeg ikke legger på meg for mye nei..men sefølgelig legger man jo på seg litt uansett..

Ja jeg skal jo til gyn undersøkelse og ul den 10 mai gleder meg og så ville fastlegen få meg tilbake uka etter og jeg fikk time den 16 mai hos han igjen deilig å få slik oppfølging etter det tragiske som skjedde for snart ett år siden. Ang. vekt hehe jeg er bare glad for hvert kg som kommer har slitt med å legge på meg var 47kg før jeg ble gravid og nå er jeg 50,1 hihi kjempegøy håper ikke jeg går opp altfor mye da.Vi kan vel lage en slik vektøkningstråd etterhvert vel hihi

klem

Back
Topp