2 ganger på en uke har jeg fått en voldsom angst kasta over meg. Har egentlig ikke legetime før den 19, men i går så jeg at pulsen min har sunket å jeg ble livredd. Jeg fikk ikke puste, bare gråt tok kontakt med legekontoret via helserespons og etter en times tid ringte legen meg direkte, hu fikk presset meg inn i dag. Jeg gruer meg så heftig at jeg helst skulle sluppet å gå, samtidig som jeg trenger det. I mai hadde jeg en SA å jeg var på flere kontroller grunnet lav HCG. På ultralyd så vi først ingenting, på når 2 så vi kun plommesekken, å på den 3 ble det konstatert en påbegynnende SA. Jeg har aldri har sterke symptomer de gangene jeg har mistet, mens jeg denne gangen har ganske utprega symptomer med både kvalme, sterke symfysesmerter, ømme bryster og andre symptomer som kommer å går. Jeg har foreløpig ikke hatt noen blødninger å ingen dårlig magefølelse, bare en sterk følelse av angst. Jeg er så redd for at vi ikke skal se en dritt i dag, eller noe som ikke utvikler seg som det skal... jeg prøver å tenke positivt da jeg både under MA, SA og kjemisk bare hadde vage symptomer, men jeg klarer ikke å slappe av jeg googler meg ihjel både angående puls og symptomer tilknyttet MA, å det er jo ikke bra. Jeg vet ikke hvor jeg vil meg dette innlegget, men trenger å tømme hodet og lufte tanker med noen som står oppi det selv. Mannen min sier bare at dette går bra, han skjønner ikke angsten min.