Maymona Blir kjent med forumet 19 Jan 2010 #1 Jeg har spraya i 1 månad skal til kontrol time nå kanskje sprøyte start [:)]
Skattemamma Forumet er livet VIP 19 Jan 2010 #3 Lykke til, håper du får starte på sprøytene hvert øyeblikk[:)]
*dreamer* Forumet er livet 19 Jan 2010 #5 Samme her![:D] Jeg har time på ullevål kl 13.30, veldig spent! Masse lykke til[:)]
Maymona Blir kjent med forumet 20 Jan 2010 #10 Hei takk alle sammen [:D] Jeg var ikke helt nedregulert så jeg må gå på spray en uke til neste onsdag. ullevål I har hopdepine [8|]
Hei takk alle sammen [:D] Jeg var ikke helt nedregulert så jeg må gå på spray en uke til neste onsdag. ullevål I har hopdepine [8|]
*dreamer* Forumet er livet 20 Jan 2010 #12 Så kjedelig med en uke til på spray[&o] Masse lykke til fremover[:D] Det er garantert verdt alt slitet til slutt[:)]
Så kjedelig med en uke til på spray[&o] Masse lykke til fremover[:D] Det er garantert verdt alt slitet til slutt[:)]
Skattemamma Forumet er livet VIP 20 Jan 2010 #13 Så dumt at du måtte 1 uke til på spray, men som *dreamer* sier - det er nok verdt det til syvende og sist[:)]
Så dumt at du måtte 1 uke til på spray, men som *dreamer* sier - det er nok verdt det til syvende og sist[:)]
ella1 Gift med forumet 20 Jan 2010 #14 ORIGINAL: Maymona Hei takk alle sammen [:D] Jeg var ikke helt nedregulert så jeg må gå på spray en uke til neste onsdag. ullevål I har hopdepine [8|] Kjedelige saker[&o] men,en uke går fort vet du[:)] masse lykke til videre i behandlingen! klem eLLa
ORIGINAL: Maymona Hei takk alle sammen [:D] Jeg var ikke helt nedregulert så jeg må gå på spray en uke til neste onsdag. ullevål I har hopdepine [8|] Kjedelige saker[&o] men,en uke går fort vet du[:)] masse lykke til videre i behandlingen! klem eLLa
Maymona Blir kjent med forumet 20 Jan 2010 #15 Det varmer hjertet mitt å se at folk bryr seg å svare Stoor Takk alle sammen Jeg kan være super tålmodig når jeg bestemmer å være det, så det går nok greit Jeg var på akupunktur idag Hun skal hjelpe meg i alle stadiene...Jeg er så takknemlig God natt Jenter
Det varmer hjertet mitt å se at folk bryr seg å svare Stoor Takk alle sammen Jeg kan være super tålmodig når jeg bestemmer å være det, så det går nok greit Jeg var på akupunktur idag Hun skal hjelpe meg i alle stadiene...Jeg er så takknemlig God natt Jenter
Maymona Blir kjent med forumet 27 Jan 2010 #16 Hei, jeg var på kontrol idag Legen sa at jeg var ikke helt nedregulert[8|], og at det var svart sjeldent at det tar så lang tid 5 uker Så hun sa enten vi stopper nå og begynner neste mens[&:] eller hvis jeg orker å gå en uke til på nesespray og se hva som skjer.. Jeg valgte å gå en uke til... vel.......jeg kan gjøre alt for å møte babyen min [:D]
Hei, jeg var på kontrol idag Legen sa at jeg var ikke helt nedregulert[8|], og at det var svart sjeldent at det tar så lang tid 5 uker Så hun sa enten vi stopper nå og begynner neste mens[&:] eller hvis jeg orker å gå en uke til på nesespray og se hva som skjer.. Jeg valgte å gå en uke til... vel.......jeg kan gjøre alt for å møte babyen min [:D]