Skal til jordmor idag Oppdatert i innlegg

*lmk88*

Glad i forumet
Ho fikk skviset meg inn idag, hvis ikke så var neste time 31.08 :S Skal sende henvisning til ul også.. Dette blir spennende.. Fint med snille jordmødre :)

Så bra og så snilt! Lykke til!

Endelig litt god hjelp ;)

Er det noen spesiell grunn til at du skal til jordmor? :) Jeg fikk beskjed av legen at jeg ikke trengte det før midten av svangerskapet.

Uansett kjekt med time da :-)

lykke til! Bra de sender deg til tidlig ul. Håper alt er bra med den lille...

Skittles skrev:
Er det noen spesiell grunn til at du skal til jordmor? :) Jeg fikk beskjed av legen at jeg ikke trengte det før midten av svangerskapet.

Uansett kjekt med time da :-)

Kan man ikke velge mellom lege og jm da? Jeg skal kun til jm hele svangerskapet.

Sånn... Var der inne 30min ;) Snille jordmora ;) Ho skulle sende henvisning til ul. Kunne tenkes at det ble fort.. Pga mine tidligere aborter.. Vi snakket lenge om hvorfor jeg kom til ho.. Ho prøvde å finne hjertelyden, men lette ikke lenge... Ho fant den ikke. Men er tydeligvis for tidlig å finne den... Tror jeg skal gå av innkjøp av angel sound ;) Ho trodde at det ikke var en abort. Heller en uskyldig blødning.. Så dette hjalp veldig på psyken min :)

Ønsker dere en fin dag videre!! :)

*lmk88* skrev:
Sånn... Var der inne 30min ;) Snille jordmora ;) Ho skulle sende henvisning til ul. Kunne tenkes at det ble fort.. Pga mine tidligere aborter.. Vi snakket lenge om hvorfor jeg kom til ho.. Ho prøvde å finne hjertelyden, men lette ikke lenge... Ho fant den ikke. Men er tydeligvis for tidlig å finne den... Tror jeg skal gå av innkjøp av angel sound ;) Ho trodde at det ikke var en abort. Heller en uskyldig blødning.. Så dette hjalp veldig på psyken min :)

Ønsker dere en fin dag videre!! :)

Det var godt å høre at du fikk fin hjelp og oppfølgning!

Jeg var hos lege i går for å få sykemelding mot et virus jeg har fått i magen/tarmene (får ikke behold noen mat, og sånn har det vært siden søndag og jeg har hatt vondt i magen siden torsdag kveld - sliten!). Hun så at jeg var bekymret for den lille så hun tok også initiativet til å prøve å finne hjertelyden, men fant heller ikke den. Er litt tidlig i uke 11, så jeg stresser ikke for det :-) Men jeg likte innstillingen hennes - det er slikt vi trenger vi hormonelle kvinnfolk!

Lykke til på UL! Blir fint å se den lille - jeg er overbevist om at alt er fint! :-)

"Bra" at det ikke bare er på meg de ikke finner hjertelyd :P Ho beroliget meg om at alt er nok fint.... Jordmødre er MYE bedre enn leger :S

Om det hjelper noe hørte de ikke på meg heller :)
Men jeg har bakoverliggende livmor, så det overrasket meg ikke.

MammaNinni skrev:
Om det hjelper noe hørte de ikke på meg heller :)
Men jeg har bakoverliggende livmor, så det overrasket meg ikke.

Det ligger i familien så skal ikke se bortifra at jeg også har det...

*lmk88* skrev:
"Bra" at det ikke bare er på meg de ikke finner hjertelyd :P Ho beroliget meg om at alt er nok fint.... Jordmødre er MYE bedre enn leger :S

Signerer det! Det er tross alt de som har yutdannet seg innen svangerskap, ikke verken gynekologer eller almennleger :P

De forstår engstelse bedre enn fastleger... De klarer å forklare og berolige oss :) Gleder meg allerede til neste time hos denne herlige jordmoren :)

Back
Topp