Skal til intervju i avisa i dag..........

MinaMor

Forumet er livet
De spurte meg fra avisen i går om jeg kunne komme til intervju ang alt jeg lager.
De har lagt merke til meg her vi bor, og syns jeg er ( deres ord) knallflink!
FOR ET KOMPLIMENT!!!!

Så nå drar jeg snart til avisen, med poser fulle av ekser og kort for å bli intervjuet.

Må si jeg er litt skjelven, sååååå kan dere ikke sende meg en tanke a?? [:o][:D]

Så gøy da. Masse lykke til [:D]

Tvitvi!!![:D]
For et kompliment da![:D] Tipper det blir en knallreportasje, og kanskje det kan bli mer å gjøre framover??[8D]

Lykke til! [:)]

Skal se du får mye å gjøre fremmover. [;)]

Kjempekomplement [:)]
Grattis [:D]

(som svar på MinaMor)
Rapport | Innlegg nr.: 3

Så utrolig kult da[:D] Lykke til[:)]

ORIGINAL: krezz

Tvitvi!!![:D]
For et kompliment da![:D] Tipper det blir en knallreportasje, og kanskje det kan bli mer å gjøre framover??[8D]

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

Så utrolig kult da[:D] Lykke til[:)]

Skikkelig artig og velfortjent[:D]

Så morsomt da, masse masse lykke til[:D] Litt av et kompliment å få da! Sug det til deg[:)]

Men, ett lite tips fra meg: Fyll posen med esker istedetfor EKSER....mye morsommere å vise frem[;)]

ORIGINAL: Biramar

Så morsomt da, masse masse lykke til[:D] Litt av et kompliment å få da! Sug det til deg[:)]

Men, ett lite tips fra meg: Fyll posen med esker istedetfor EKSER....mye morsommere å vise frem[;)]

Sååå morro!! Kjempefortjent kompliment![:D]

ORIGINAL: Biramar

HAHAHA Jemmen godt jeg tok ut alle eksene, og byttet de ut med esker!!!!!! PUH!!!

KULT[:D]MASSE LYKKE TIL [:D]

Back
Topp