Skal til Gøteborg og Ullared for å handle inn til babyen i magen til helga...

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Hva og hvor burde jeg handle? :) Kom gjerne med tips!

Sea skrev:
hvis du skal til ullared er det da noe spørsmål?? gekås ;) http://gekas.se/

dem har det meste der ^^

Hehe, ja, derfor jeg skal dit :P Tenkte mer på hvilke andre butikker i Gøteborg eller svenskegrensa en burde handle babyutstyr? :)
Og er det noen spesielle kupp man kan gjøre på Gekås?

hehe, ullared er jo ett stort kupp, egentlig.  har en kjempestor barne/baby avdeling da eg var der for snart 2 år siden. bare husk at kvaliteten kan diskuteres siden prisen er det den er.
  ellers er det jo på nordby senteret ved svinesund og i sjølve svinesund som eg veit om, har vore lite i gøteborg i sånne ærend :)

Leker er billig på ullared, særlig merker som lego, fisher price, barbie og brio. Riktignok ikke tilpasset baby alt det der, men noe leker til en baby finner du og evt bursdagsgaver/julegaver til andre barn :)
De har en del smekker, sengeklær, kopper og kar, gulpekluter og smokker f.eks. Smokkene er i kjente merker som mam og det lønner seg i forhold til priser i Norge. Har kjøpt sengeklær der, og de holder seg like fint(ble kjøpt for ett år siden).
Denne gangen (var der i påska i år) kjøpte vi en babycall til 300 kr. Bare fordi at vi ville ha tilgang til en innimellom, men de har dyrere også. Babycallen fungerer hvertfall ypperlig for vår lille bruk. Stellemadrassene er ok også.
Babyklærne er også helt greie. Noen ser litt "billige" ut, men klærne vi kjøpte i fjor holdt helt til vi måtte legge det bort fordi at det ble for lite :)
Ellers har vi kjøpt en del håndsåpe, dusjsåpe,deo og flust av andre hygiene produkter. Har fyllt opp med sokker og sånn forbruksvarer. Jeg ender alltid opp med noen vesker og interiørstæsj derifra. 

I gøteborg har vi ikke handla så masse, da vi besøker slottsparken, europas største lekeland, eller andre attraksjoner når vi er der.

På svinesund er det happy land (tror det heter det) på gamle svinesundområdet, babybutikk inne på nordby og kattis babyshop i strømstad.
Jeg vet ikke helt hva du er ute etter av utstyr :)

God tur! Ta på deg gode sko på Ullared, det forsvinner fort noen timer der.

Jeg ville ikke handla på  Nordby. Babybutikken er svindyr i forhold til de to andre

Hvis du skal handle på svinesund er det bedre på den gamle barnebutikken. Happyland heter den vel? Inne på Nordby senteret er det ikke spesielt billig i hvertfall.

Back
Topp