Skal til frisør i morgen:D

Sweetdarling

Forelsket i forumet
Da tenkte jeg å ta pernament, ikke krøller, men mer som bølger, for håret mitt er så rett, og det er lite volum i dem. Noen har erfaring? Bilder kanskje?=) Gleder meg til i morra!!

Det er kjempefint! Bare husk å si til frisøren at du skal ha bølger og ikke krøller! Ellers så er det en tanke at du sier til frisøren hva slags underlag håret ditt er så oljen kan bestemmes utifra det. Er det hardt stripet eller bleket bør du vente en stund med permanent. Lykke til!

Fikk skryt av håret mitt jeg var hos frisør sist gang, så den er ikke slitt:) Men er det mye mer arbeid med håret hjemme? Tenker på må jeg ta hensyn til noe? Spesiell shampoo eller noe sånt?

Skriver for å lese

Skriver for å lese

Labambie skrev:
Det er kjempefint! Bare husk å si til frisøren at du skal ha bølger og ikke krøller! Ellers så er det en tanke at du sier til frisøren hva slags underlag håret ditt er så oljen kan bestemmes utifra det. Er det hardt stripet eller bleket bør du vente en stund med permanent. Lykke til!

Hvordan ser sann bølgete hår ut?

Jeg hater mitt rette hår og kanskje det hadde vært noe for meg...

Jeg har permanent og halvlangt hår. Og jeg eeeelsker det! :D
Er så lett å ordne håret. Er bare å dusje, klemme opp bølgene med henda og vips! Ferdig :P
Jeg bare lufttørker håret, og bruker av og til rettetang på panneluggen siden den driver og vokser ut igjen.

Tror ikke jeg har noe bilde på denne datan her desverre...  Jeg tok hjemmeperm da, men ei frisørvenninne som gjorde det. Ble like bra som sist jeg gjorde det hos frisør. Har gjort det 2 ganger på 4år. Så mine har holdt leeeenge ;)

Så bra at du er fornøyd! Håper at jeg blir det i morra å!

Back
Topp