skal til bergen

turboquattro

Gift med forumet
skal til bergen og hente en papegøye. må vente 5 timer i bergen på toget hjem igjen. noen som har noen ideer til hva man kan bruke 5 timer på i bergen? [:)]

Alene?
Shoppe? Fløyen?

skal dit alene. har aldri vært der før. [:)] er mere en plass å spise og ting jeg kan se og oppleve jeg tenkte på. [:D] hadde egentlig planer om å innom akvariet men det er stengt når jeg kommer fram. [:)]

5 timer alene hadde jeg ikke hatt vanskelig med å nyte i Bergen[:)] Shoppe, kafe...

er vel mere skrekken at jeg roter meg bort. hehe... så greit om det er i nærheten av togstasjon så jeg slipper og ta med gps. [8D]

ORIGINAL: turboquattro

er vel mere skrekken at jeg roter meg bort. hehe... så greit om det er i nærheten av togstasjon så jeg slipper og ta med gps. [8D]

Bergen sentrum er ikke så stort [:)] Print ut et kart fra gulesider/finn så har du backup[;)]
Togstasjonen ligger rett ved Bergen storsenter om du vil shoppe. Derfra er det også bare en liten spasertur langs lille lungegårdsvann til Torgallmenningen og Fisketorget. Der er det jo masse butikker. Fløyen ligger ikke langt fra fisketorget heller, kan jo ta en tur opp med fløybanen?

Når på døgnet kommer du om akvariet er stengt?

Back
Topp