Skal strikke

Devilina

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Denne tenkte jeg....
Forsøker i alle fall :)

Vedlegg

Så fin :D Jeg har også begynt å strikke litt. Foreløpig bare enkle ting. Har strikket 2 par tøfler og så har jeg begynt på en bukse. Har en mamma som er veldig flink å strikke, så hun har allerede strikket en del til den lille :D

Så søt! Veldig koselig å strikke til den lille også går det jo mye fortere enn å strikke til voksen [emoji16] etter å ha strikket en del luer, sokker og bukser prøver jeg meg nå på en jakke [emoji5]

Er helt nybegynner på strikking, men har startet på et koseteppe fra Klompelompe :) er så heldig å ha en mamma en tante som er flink til å strikke :) mamma har snart strikket ferdig hentesett :) [emoji173]

Den var nydelig [emoji3] blir ei fin lita frøken i ei slik kjole... håper du deler bilde når den er ferdig [emoji3]
Det skal jeg gjøre :) Må bare få somlet meg til å kjøpe garn, av alt det garnet jeg hadde hjemme, passet ikke noe til oppskriften.
Så fin :D Jeg har også begynt å strikke litt. Foreløpig bare enkle ting. Har strikket 2 par tøfler og så har jeg begynt på en bukse. Har en mamma som er veldig flink å strikke, så hun har allerede strikket en del til den lille :D
Har både en mor og svigermor som er helt rå på å strikke, tror jeg må bremse de ned litt, for er ikke sikkert frøkna rekker å bruke alt :p Den kjolen er veldig enkel, eller... ser i alle fall slik ut og hun i butikken anbefalte den :)
Veldig søt [emoji5] Begynt å strikke litt jeg også. Snart ferdig med en ullbukse [emoji4]
Du får legge ut bilde :D
Den var fin [emoji7] det er jeg sikker på at du klarer :)
Jeg håper da det :) Gjenstår bare å få kjøpt garnet, trodde jeg hadde... men nei.
Den var nydelig :)
Ja, ikke sant :Heartpink
Så søt! Veldig koselig å strikke til den lille også går det jo mye fortere enn å strikke til voksen [emoji16] etter å ha strikket en del luer, sokker og bukser prøver jeg meg nå på en jakke [emoji5]
Er der jeg har vært i mange år og... kun sokker, luer, skjerf :p men nå må jeg bare prøve å forsøke meg på noe annet. Godt det ikke er til voksen. Ting jeg lager skulle helst vært ferdig i går :happy090
Er helt nybegynner på strikking, men har startet på et koseteppe fra Klompelompe :) er så heldig å ha en mamma en tante som er flink til å strikke :) mamma har snart strikket ferdig hentesett :) [emoji173]
Klompelompe har så mye fint!! Men har ikke turt å prøve meg på noe der enda, kanskje det blir neste prosjekt.

Veldig fin! Er jo så koselig med hjemmelaget til de små. :)

73039887a0db35189a206df0a61fb365.jpg
Dette har jeg produsert til nå [emoji5] Gøy å lage ting selv [emoji173]

Det er den [emoji5]
Synes sånne "hekledyr" er så innmari søte, men får meg aldri til å starte på noe sånn [emoji16] hadde et stort hekleprosjekt for 2,5 år siden der jeg hekla rundt 50 små poser som bordkort/gave til bryllupsgjester (mamma hekla de resterende 50). Det var etter egen oppskrift, og etterpå har jeg fått helt fnatt av å se på en heklepinne [emoji23]

Synes sånne "hekledyr" er så innmari søte, men får meg aldri til å starte på noe sånn [emoji16] hadde et stort hekleprosjekt for 2,5 år siden der jeg hekla rundt 50 små poser som bordkort/gave til bryllupsgjester (mamma hekla de resterende 50). Det var etter egen oppskrift, og etterpå har jeg fått helt fnatt av å se på en heklepinne [emoji23]
Da skjønner jeg at man blir lei [emoji23] Men går ganske så kjapt når man først setter i gang. Så greit å raskt se resultater!

Back
Topp