Skal straks til jordmor

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
For å vurdere å ringe riksen for å komme på en sjekk mm.
Hennes forslag, men selv føler jeg meg litt masete :P

Estimert til å ha en ganske stor baby og slitt mye med formen siste tiden. Tidlig, liten vannavgang, vanvittig mye maserier , lyskesmerter mm så nå vil hun sjekke ståa. Utrolig sliten , perioder "helt ute"og besvimt både noen ganger i dusjen nå og (haha... flaut) - holdt på å besvime på do. :P
Laaaang historie ..

Jordmor snakker om eventuell igangsettelse av fødsel men jeg ser ikke for meg at DET skjer.. Men spørs jo på hva de finner ut rundt hans størrelse osv sikkert og hvordan de vurderer min form?

Usj, føler meg litt patetisk dette svangerskapet - sist var jeg jo frisk hele svangerskapet, mens dette er noe helt annet...

Uff, slitsomt å gå fra "ingen plager" til "ALLE plager og tull som over hodet er mulig".. Sist var de eneste plagene mine leggkramper og halsbrann, nå er det ALT :p

Er lov å være masete når man er gravid, så ikke tenk på det ;) Og masse lykke til!

Noen ganger er bare ikke kroppen helt med på planene våre så da må man ta hensyn. Syns det er supert av jordmor å ta det seriøst og ikke bare avfeie det som "normalplager" og "nå er det ikke lenge igjen" pjattet. Du skal jo orke en fødsel pluss spedbarnsperioden etterpå også. Håper legene du møter er like forståelsesfulle. Krysser fingrene for deg :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lykke til :) 6 dager til jeg skal det samme og tror vel ikke noe mer på å bli satt igang enn du gjør :P Håper det ordner seg for deg :) :) Ikke lenge igjen!!! :)

Da er jordmortimen finito. Hun ble litt bekymret over hjertefrekvens .. Lå på ca 100 og når jeg lå på siden ble det enda lavere. En gang oppå 120 når han sparket fra seg.. Hmmm...
Blir sendt til riksen for CTG men de er lite interessert i å ha meg inn egentlig.. På vei dit nå. Får bare overhøre at de ikke mener jeg trenger dra dit..

Snakk om at jm vil prøve strippe meg i ettermiddag om jeg er hjemme fra sykehus i tide.. Noen med kjennskap til dette?

Bare ignorer dem!! Godt du har en jordmor som tar deg seriøst :) :)

Uff, usikkerhet er ikke noe godt.
Ville gjort som jordmor anbefaler, lykke til på riksen!

Da er jordmortimen finito. Hun ble litt bekymret over hjertefrekvens .. Lå på ca 100 og når jeg lå på siden ble det enda lavere. En gang oppå 120 når han sparket fra seg.. Hmmm...
Blir sendt til riksen for CTG men de er lite interessert i å ha meg inn egentlig.. På vei dit nå. Får bare overhøre at de ikke mener jeg trenger dra dit..

Snakk om at jm vil prøve strippe meg i ettermiddag om jeg er hjemme fra sykehus i tide.. Noen med kjennskap til dette?
Får håpe det skjer noe på riksen da:-)

Jeg ble strippet et par ganger på slutten med vesla, og tror kanskje det framskyndet modningen litt:-) Hun kom 5 dager på overtid da, men fødselen startet ikke så lenge etterpå:-)

Huff,det var jo ikke noe trivelig:( men får håpe det tar seg opp når du ligger der med registreringen og drikker saft:)

Back
Topp