Skal spise meg sprekkferdig i kveld!

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Var på butikken i stad... Og jeg var sulten... Kan jo tenke dere hva jeg kom hjem med :p
Kokosboller, vaniljepudding med saus, sjokolade frokostblanding, rett i koppen pasta.. I tillegg til alt godis som er i hus fra før av! Haha! :p (kjøpte også litt "vanlig" mat da, men det sto på handlelista)
Tviler vel på at alt blir spist i dag, men borte blir det nok :p
Flere som har vært sultne på butikken? Opplevd at det ikke er så smart? :) hehe

Middagen min i dag ble biffstrimler, potetbåter, hvitløksstekt sopp og løk, peppersaus, nudler og soyasaus.
Sånn siden jeg visste jeg hadde potet i kjøleskapet og var dritsulten da jeg kom inn i butikken...
Sambo så rart på meg da jeg satte maten på bordet :P

Og så har jeg kjøpt inn litt godteri, pariserloff, ost, hvitløkssmør og tomat til jeg får "lyst på noe godt" etterpå...

Ja, eg ville ha "alt". kjøpte alt for mye pålegg ( var så mye digg å velge i, så tok med meg det meste eg fikk lyst på) og sjokolade og alt mulig eg fikk øye på som jeg ville spise :P

Hahahahahahahha såååå herlig :) :) Fikk meg en god latter her :p Kjenner meg igjen :)

Middagen min i dag ble biffstrimler, potetbåter, hvitløksstekt sopp og løk, peppersaus, nudler og soyasaus.
Sånn siden jeg visste jeg hadde potet i kjøleskapet og var dritsulten da jeg kom inn i butikken...
Sambo så rart på meg da jeg satte maten på bordet :p

Og så har jeg kjøpt inn litt godteri, pariserloff, ost, hvitløkssmør og tomat til jeg får "lyst på noe godt" etterpå...
Hehe, ja det var jo en middag meg litt av hvert :) Sikkert godt fordet da, har laget mye "rare" middager selv, og det er jo som oftest godt :) Greit å ha litt å kose seg med på kvelden... Det hørtes betraktelig mye sunnere ut enn det jeg driver å dytter i meg på kvelden :P

Ja, eg ville ha "alt". kjøpte alt for mye pålegg ( var så mye digg å velge i, så tok med meg det meste eg fikk lyst på) og sjokolade og alt mulig eg fikk øye på som jeg ville spise :p
Hehe, godt det er flere enn meg da :) Skummelt å gå sulten på butikken :P

Jeg gikk på butikken for å finne noe godt til i kveld. Har så sinnsykt lyst på noe, men jeg visste ikke hva. Alt jeg kom hjem med var en fanta, aaa batterier, natusan kids spray og smoothieblanding... Jeg fant ingenting i en butikk stappfull av fristelser :(

Hahahahahahahha såååå herlig :) :) Fikk meg en god latter her :p Kjenner meg igjen :)
Hehehe :P Ja, regner med det er mange som kjenner seg igjen her :) Måtte le selv da jeg kom hjem og skulle pakke ut.... Tror ikke jeg fikk med meg at jeg tok med meg så mye en gang :P

Jeg gikk på butikken for å finne noe godt til i kveld. Har så sinnsykt lyst på noe, men jeg visste ikke hva. Alt jeg kom hjem med var en fanta, aaa batterier, natusan kids spray og smoothieblanding... Jeg fant ingenting i en butikk stappfull av fristelser :(
Åååh... Det er kjedelig da :( Men smoothie er jo godt da, går jo an å lage seg det :)

Åååh... Det er kjedelig da :( Men smoothie er jo godt da, går jo an å lage seg det :)

smoothie drikkes det hver dag, så det er liksom ikke såååå stort lenger :p Eneste jeg klarer å få i meg til tider, men nå hadde jeg skikkeig lyst på noe :p

smoothie drikkes det hver dag, så det er liksom ikke såååå stort lenger :p Eneste jeg klarer å få i meg til tider, men nå hadde jeg skikkeig lyst på noe :p
Åja, jeg lager meg aldri smoothie jeg. Så nå fikk jeg jo så klart lyst på det... Tror jeg må kjøpe sånn blanding i morra :P Hehe! Kjedelig når man har lyst på noe, men man finner ikke ut hva....

Back
Topp