Skal skrive søknad

Smurfekringla

Gift med forumet
Har funnet en jobb jeg vil ha.. meeen

Off. hater å skrive søknad[&:]

Helt greit å skrive CV, utdanning å sånn...

Men selve søknaden... off... vet liksom ikke hva jeg skal skrive... [&o]

Hmmm, får tenke litt å ta det i morgen tror jeg.

Så da vet dere det[8D]

Haaaaha, da vet vi det[8D]

Skrev søknad for samboeren min igår, savner det nesten litt jeg![:D]

Bare å sende den på PM, så kan jeg lese gjennom den for deg om du vil[:)] Har skrevet sånn ca 100-200 søknader i året i noen år...

Tenk godt igjennom hva det er det søkes etter og gjør ditt ytterste for å vise at du kan tilby akkurat det de trenger. Og så er det alltid kjekt å få andre til å se igjennom og gi feedback. Jeg pleier å bruke mannen min til det, fordi han ansetter folk selv og vet hvordan de "på den andre siden av bordet"! tenker. I tillegg finnes det noen tips inne på nav sine sider, tror jeg.

Har et godt tips, vet ikke helt hvor jeg har det fra da.. Men ikke send med noen andre sin CV når du søker på en stilling..

ORIGINAL: lnie

Har et godt tips, vet ikke helt hvor jeg har det fra da.. Men ikke send med noen andre sin CV når du søker på en stilling..

Veldig dårlig tips. Synes hun skal sende med Kongen sin cv jeg.

[8D] hehe, det var et godt tips ja!! Lurer på hvordan du kom på det![:D][8D]

ORIGINAL: silros

[8D] hehe, det var et godt tips ja!! Lurer på hvordan du kom på det![:D][8D]

Det var jo et kongetips, Lnie!

Back
Topp