skal, skal ikke???

beybin88

Glad i forumet
VIP
har ett skikkelig dellemma...

min far å kona har spurt om jeg vil bli med på hyttetur til hovden i påska, meg å tusta, min nevø skal også bli med, men klarer ikke bestemme meg for om jeg skal bli med til hovden å droppe påskefesten som ahr vært tradisjon hos venninna mi i 4 år, eller om jeg skal droppe turen å bli med på påskefesten.

ok, jeg ahr aldri noen ting å prate med min far om, han ringer ofte nå å spørr om det går bra, så blir det pinlig stillhet lenge, så sier vi hade med mindre det er noe han vil jeg skal hjelpe med...

så skal jeg være der fra onsdag til mandag?  å att på til så skal vi ut på ski, med snuppa i pulk? hvordan blir det da med bleie skift, mat? osv...

hva skal jeg gjøre?? jeg har jo lovet venninna mi å komme på påskefesten... men der kommer en tidligere eks av meg også, men han kan jeg jo klare å unngå også...

Altså, jeg hadde dratt på venninneturen jeg. Som du sjøl sier, hva skal du snakke med din far om liksom? Til og med jeg` ser at det turen kan bli lang, he he he!!! [;)]
Nei helt seriøst, du vet hva jeg mener snuppa! Dra med venninna di du :) [:)] Du har mer igjen for det på den turen...

Dessuten så skal vel strengt tatt ikke så små barn være med i pulk? Trodde jeg hadde lest en plass at de burde være rundt halvåret for det?

Enig med Trone der[:D]

ORIGINAL: Trone

Altså, jeg hadde dratt på venninneturen jeg. Som du sjøl sier, hva skal du snakke med din far om liksom? Til og med jeg` ser at det turen kan bli lang, he he he!!! [;)]
Nei helt seriøst, du vet hva jeg mener snuppa! Dra med venninna di du :) [:)] Du har mer igjen for det på den turen...

Dessuten så skal vel strengt tatt ikke så små barn være med i pulk? Trodde jeg hadde lest en plass at de burde være rundt halvåret for det?

ja..! for når eg la ut ein artikkel her om at småristing var dødelig, så hadde ei fått høyre frå HS at det gjaldt f.eks pulk..! Så då har ikkje du så masse på den turen å gjere uansett...
trur det er bedre du heller er på besøk hos pappaen din ein anna gong:)

I din situasjon ville eg valt venninna:)

ORIGINAL: Trone

da gjør jeg det... takk snuppa.. det jeg var mest urolig for er den lange bilturen å sitting oppe... det har jeg hørt ikke er bra...

Så små babyer skal ikke ligge i pulk!

Back
Topp