skal, skal ikke...

Dollface

Forumet er livet
VIP
siden det blir liiiiiiiitt lenge til neste unge og jeg sitter med 3 gigaesker med klær etter tobias som jeg garantert ikke kommer til å bruke til nestemann...
skal jeg da sortere ut de fineste og gi vekk resten??

Åh.. jeg hater å kvitte meg med ting.. [:-]

Kvitt deg med det, du kjøper garantert mye nytt til neste mann allikevel.

ORIGINAL: Looney

Kvitt deg med det, du kjøper garantert mye nytt til neste mann allikevel.

jaa... tjaaa...

leker og sånn da?? Hmm...

vogna kvitter jeg meg IKKE med.. det klarer jeg ikke.. dessuten er den så fiiin [:D]

ja, skal påstå at det er sikkert en god ide[:)]   og selfølgelig ta vare på det finaste og det som betyr nåkke spesielt[:)]   moten skifter så snart, kanskje din baby-klessmak også, til den tid kommer?[:D]

må legge til at en del av julie sine kler har stygge og permanente sikleflekker,men eg kommer til å samle på dei i minst 10 år[8|]  eg har hamstergenet,jah[&o] *skylder på mammaen min*

leker som ikke er fine og hele kastes,
resten gjemmes.
Klær er det bare tull å spare på alt.
Ting med flekker kastes,
ting du bare MÅ spare pakker du ned,
Resten leveres inn til uff, fretex, venner osv

Vær litt streng med deg selv.
Dumt å oppbevare masse du ikke får bruk for.
Det er andre som kan ha glede av det nå...

ORIGINAL: Lillepooh

leker som ikke er fine og hele kastes,
resten gjemmes.
Klær er det bare tull å spare på alt.
Ting med flekker kastes,
ting du bare MÅ spare pakker du ned,
Resten leveres inn til uff, fretex, venner osv

Vær litt streng med deg selv.
Dumt å oppbevare masse du ikke får bruk for.
Det er andre som kan ha glede av det nå...

sant sant...  sukk... får ta en sjau til helga da.. da er darlingen her og kan være litt streng med meg [:D]
har allerede noen sekker som skal på søpledynga så kan jo ta klærna til uff i samme slengen..

Tok vare på alt etter jenta mi, va jo så mye fint. Hadde 6 fulle søppelsekka med klær, dyre å billige. Så kom attpåklatten, men då syns æ at alt virka så umoderne åsså va det nesten bare rosa. Brukte veldig lite..så då va det å begynne å handle igjen. Ana ikkj korr mange sekka æ har nu, men veit at det ska ikkje sammles på denna gangen, kun spesielle plagg[:)]. Fargan å formen på klean forandres jo heile tia å æ blir ihvertfall påvirka av det å vil ha nytt.

Back
Topp