Skal/skal ikke...

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
...dra til Sandefjord i morgen.

Jeg skal se på en vogn hvor nærmeste butikk jeg finner som har denne inne er i Sandefjord, som er ca 1,5 - 2 timer unna meg.

Hva ville dere gjort?

Alternativene mine er:
- Dra i morgen med frøkna på 14 mnd, og la samboer bli hjemme å jobbe i hagen. Han skal bort på kvelden.
- Dra uten frøkna i morgen, og sannsynligvis få det lettere ang søvn på kvelden. Samboer får da ikke gjort noe særlig hjemme.
- Dra en tur til uka alene, mens frøkna er i barnehagen, og håpe den fortsatt er i butikken.

Hva slags vogn er dette da? Koselig med en tur da, hva om begge to drar i morgen og ta det som en utflukt? Vet det ikke var ett av alternativene altså :p

Hva slags vogn er dette da? Koselig med en tur da, hva om begge to drar i morgen og ta det som en utflukt? Vet det ikke var ett av alternativene altså :p

Britax B-ready heter den :)

Hadde det ikke vært for at samboer skal bort på kvelden så hadde det vært et alternativ ;)
Han trenger å handle noe greier til å fikse her hjemme da, og da er nok lettere for han å ha med seg frøkna enn det er for meg.

Ville reist imorgen og tatt med frøkna, mest for å virkelig få testet vogna!

...dra til Sandefjord i morgen.

Jeg skal se på en vogn hvor nærmeste butikk jeg finner som har denne inne er i Sandefjord, som er ca 1,5 - 2 timer unna meg.

Hva ville dere gjort?

Alternativene mine er:
- Dra i morgen med frøkna på 14 mnd, og la samboer bli hjemme å jobbe i hagen. Han skal bort på kvelden.
- Dra uten frøkna i morgen, og sannsynligvis få det lettere ang søvn på kvelden. Samboer får da ikke gjort noe særlig hjemme.
- Dra en tur til uka alene, mens frøkna er i barnehagen, og håpe den fortsatt er i butikken.
Ja det syns jeg :) er det Mimmis du skal på ? Eller barnas beste ? Da kan du møte meg og Mirell :D
Med snuppa :)

Ja det syns jeg :) er det Mimmis du skal på ? Eller barnas beste ? Da kan du møte meg og Mirell :D
Med snuppa :)

Barnas beste :)
Greia er litt det at jeg står i fare for å ødelegge hele søvnen hennes og hun ikke får sove på kvelden igjen. Hun sovner som regel bare i vogna si:p
Og siden jeg er alene i morgen kveld, lei og sliten gravid, så ser jeg for meg at det kan bli kjempegøy :rolleyes:

Og om jeg ender opp med å kjøpe med meg denne vogna, så kan jeg ikke ha med meg Brioen min i fare for å ikke få plass i bilen :o

Men møte dere kan jeg vel uansett om hun er med eller ikke :D

Greia er litt det at jeg står i fare for å ødelegge hele søvnen hennes og hun ikke får sove på kvelden igjen. Hun sovner som regel bare i vogna si:p
Og siden jeg er alene i morgen kveld, lei og sliten gravid, så ser jeg for meg at det kan bli kjempegøy :rolleyes:

Og om jeg ender opp med å kjøpe med meg denne vogna, så kan jeg ikke ha med meg Brioen min i fare for å ikke få plass i bilen :o

Ja så klart :) jeg ser problemet ditt :p

Og om jeg ender opp med å kjøpe med meg denne vogna, så kan jeg ikke ha med meg Brioen min i fare for å ikke få plass i bilen :eek:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komme før 14:00 da!! for da begynner jeg på jobb!!!!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!

Komme før 14:00 da!! for da begynner jeg på jobb!!!!
Hvilken vogn ser du på foresten?

Da blir det nok en tur uten frøkna ser det ut til. Om samboer skulle vært hjemme på kvelden hadde jeg nok tatt henne med.

Tenkte å kjøre herfra mellom 8 og 9 en gang, så jeg er der så tidlig som mulig og at jeg er hjemme igjen før han skal bort. Så flr 14 er ikke noe stress ihvertfall :)

Skal se på Britax B-ready :D

Da blir det nok en tur uten frøkna ser det ut til. Om samboer skulle vært hjemme på kvelden hadde jeg nok tatt henne med.

Tenkte å kjøre herfra mellom 8 og 9 en gang, så jeg er der så tidlig som mulig og at jeg er hjemme igjen før han skal bort. Så flr 14 er ikke noe stress ihvertfall :)

Da er vi klare og på plass når du kommer :D:D:D:D

Jeg kan jo si fra når jeg har kommet i land på andre sida :D Er vel brått ventinga på båten som tar tid

Spennende det blir hyggelig :D du får gi en lyd en plass :p

takk for en koselig formiddag.
håper du blir fornøyd med vogna di!
Den var super fin! tror du kommer til å bli fornøyd med den ;)

takk for en koselig formiddag.
håper du blir fornøyd med vogna di!
Den var super fin! tror du kommer til å bli fornøyd med den ;)

Takk det samme. Veldig hyggelig å treffe dere :D

Frøkna ble fornøyd med ny vogn ihvertfall, men ville heller sitte i handlekurven enn i søskensetet:p haha

Takk det samme. Veldig hyggelig å treffe dere :D

Frøkna ble fornøyd med ny vogn ihvertfall, men ville heller sitte i handlekurven enn i søskensetet:p haha
hahahaha :) typisk småttiser :hilarious:

Vi må ta det igjen enn gang. Å det må ikke bli SÅ lenge til! :)

Back
Topp