Skal, skal ikke?

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Hei dere :)

Trenger å lufte dette med noen.

Var en tur på senteret i dag for å slå av litt tid før senvakt. Gikk da inn på leketøysbutikken og der ser jeg at en av fjorårets modeller, Emmaljunga, er satt ned fra 10.500 og til 7500,- med stelleveske. DEN fine vogna som har alt jeg har sett etter. Dette var den siste vogna og de blir inn laget mer. Har fått reservert den til lørdag.. Burde jeg slå til nå?
Er forresten 8+4 i dag og hatt et normalt svangerskap så langt..

Setter pris på alle innspill! :)

Har jeg kommet over drømmevogna og vært helt sikker ville jeg slått til! 7.500 for Emmaljunga er billig! :D Jeg har også hørt de skal sette opp prisene på 2017 modellene som kommer i høst. Lykke til med valget.

Har jeg kommet over drømmevogna og vært helt sikker ville jeg slått til! 7.500 for Emmaljunga er billig! :D Jeg har også hørt de skal sette opp prisene på 2017 modellene som kommer i høst. Lykke til med valget.
Takk for svar :) Vurderer det veldig, for jeg har sett på en som er ganske lik, og den er satt opp med 1000,- og koster nå 11 lapper :-/
Det er fristende selv om jeg ikke er lenger på vei :)

Kjøp vogna! Dette svangerskapet får nokk bra :) skulle det skje mot alle odds skje noe så kommer du jo til å prøve igjen? Ett barn får du til slutt uansett å vogna blir ikke gammel ;)

• Liker
Reactions: Srh
Kjøp vogna! Dette svangerskapet får nokk bra :) skulle det skje mot alle odds skje noe så kommer du jo til å prøve igjen? Ett barn får du til slutt uansett å vogna blir ikke gammel ;)
Kommer ikke til å prøve før om tidligst ett år :( Dette svangerskapet var ikke planlagt, og selv om kjæresten er vant med tanken nå så var han ikke klar for det.. Men tror jeg kjøper den uansett :)

Synes du skal slå til det tilbudet :D kanskje du aldri får det tilbudet igjen. Det er jo råflotte vogner med flott utstyr :D og de vognene er lette og selge igjen , og de går aldri av moten. Go for it girl ❤

• Liker
Reactions: Srh
Synes du skal slå til det tilbudet :D kanskje du aldri får det tilbudet igjen. Det er jo råflotte vogner med flott utstyr :D og de vognene er lette og selge igjen , og de går aldri av moten. Go for it girl ❤
Takk, tror jeg kliner til altså! xsmile9

Jeg venter. Barnefar ville absolutt ikke, og jeg har så stor sjans for å få flerlinger, så jeg må nok bare vente. Men om vogna fortsatt står der om 2,5 uke, etter tul, og jeg bare venter ett barn så kjøper jeg den :)

Back
Topp