Skal, skal ikke?

oktoberskatt14

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Har vært fryktelig usikker på om keg skulle gi meg til kjenne enda, but here goes :)

Jeg testet positivt for en ukes tid siden, med termin ca 5.okt. Har en datter på 2,5 år. Siden det har jeg hatt to MAer (uke 6 og uke 11) og sitter derfor med hjertet i halsen denne gangen. Alle mine svangerskap (korte og lange) har vært relativt symptomfrie og da jeg gikk gravid med datteren min blødde jeg litt store deler av tiden. Så når jeg nå sitter her med positiv test, få symptomer (dog noen: trøtt, småkvalm og ømme pupper) og spotting, så er det ikke lett å vite i hvilken retning man skal tolke det.

Sorry, dette ble langt. Er bare så forvirra! Glad og redd på samme tid Men er her så lenge det går :)
 
Gratulerer med positiv test! Jeg krysser fingrene for at det går bra denne gangen :)
 
Velkommen så mye inn hit. Denne gangen SKAL det gå bra. :) Jeg har og lite symptomer, og spotter litt forrige uke. Skal du på tidlig oppfølging hos lege? :)
 
Gratulerer så mye og velkommen hit!
 
Velkommen så mye inn hit. Denne gangen SKAL det gå bra. :) Jeg har og lite symptomer, og spotter litt forrige uke. Skal du på tidlig oppfølging hos lege? :)

Ja, jeg skal på ul på sykehuset om en uke. Fikk beskjed om at jeg skal få tett oppfølging denne gangen da jeg kun har hatt MAer og ikke SAer. Veldig glad for det :)
 
Gratulerer! Det ER din tur nå vettu! :D
 
Velkommen!!!! :)
 
Back
Topp