Skal,skal ikke...

lillemor2012

Elsker forumet
Jeg har lagt min elsk på vognposene fra Risarosa,men synes 3000 for en vogn pose kanskje er å prioritere litt tullete:-/ tenker det er reint å fint når babyen ligger der,MEN det er ikke mange mndene før de sitter i vogna på tur me leverposteiskiva eller smoothi i handa å klisser i vei,det er da jeg synes det blir å overdrive:-) Har lammeskinn til storesøster.

http://risarosa.blogg.no/1322434508_risarosa_vognpose.html

Jeg har også forelsket meg HELT i de vognposene, men 3000kr er vel drøyt for pengboka mi. Og siden vi fant ut at vi venter tvillinger så var d I ALLEFALL utelukket. :p SÅ jeg kjøpte garn og gav mamma oppdrag i å strikke vogntepper med noe ala samme mønster. :)

Jeg hadde kjøpt en som var rimligere. Vurderte risarosa pose, men fant ut det ville være upraktisk i lengden. Noe av det du sier også tenker jeg når vognposen evt skal brukes til soving i barnehage..

Jeg har også forelsket meg HELT i de vognposene, men 3000kr er vel drøyt for pengboka mi. Og siden vi fant ut at vi venter tvillinger så var d I ALLEFALL utelukket. :p SÅ jeg kjøpte garn og gav mamma oppdrag i å strikke vogntepper med noe ala samme mønster. :)

Hehe,den ser jeg absolutt
Jeg hadde lammeskinn pose,og strikket vogn teppe til frøkna også,og rosa dyne med hardangersøm "flipp/stykke" på på vår/sommer med hardanger putetrekk til.
Mulig jeg Må være forbuftig å heller kjøpe en til lammullpose.Må tygge litt på den

Jeg hadde kjøpt en som var rimligere. Vurderte risarosa pose, men fant ut det ville være upraktisk i lengden. Noe av det du sier også tenker jeg når vognposen evt skal brukes til soving i barnehage..

Ja,mine beg ikke i barnehagen før 2-3 års alder.Men hadde nok sendt med fleece posen da i steden der

Den var jo kjempefin da :) Hva er den fylt med den posen der?

Ser jo ikke ut til at det er værre enn å få noen til å strikke, for så å fylle den med noe som varmer - fyllet fra en vinterdyne eller noe slik. Minst like fint, og mye billigere :P Bare man har noen som kan strikke ;)

Ja,mine beg ikke i barnehagen før 2-3 års alder.Men hadde nok sendt med fleece posen da i steden der

Da er jo det greit :) Her må den lille desverre begynne når han er mellom 1 og 1 1/2år :/ Men heldigvis vil han begynne der jeg jobber :)

Lykke til med valget :D

Syns ikke de posene er så fine at de er verdt prisen.. Så mange fine tepper man kan strikke isteden ja:) og billigere-vel så gode poser eller dyne

Nydelige poser, men altfor dyre!!! Da bruker jeg heller penger på noe annet :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp