Skal... Skal ikke..?

kula<3

Andre møte med forumet
Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal droppe Justin Bieber konsert i morgen, har veldig lyst, men sliter med bekkenløsnig, har sitteplass langt bak, hmmmm vanskelig valg faktisk. Har jo lyst å se gleden til datteren min.

Kanskje kjenne på formen i morgen? Hun gleder seg sikkert kjempe masse!:)

Hvis du ikke føler deg i form og noen andre kan være med dattera di så kan det jo være lurt å høre på kroppen:)

Jeg liker ikke hn i det hele tatt. Men sånn hvis dattern min hadde digga han, så hadde jeg gjort alt jeg kunne for å få noen andre til å gå med henne. det blir tross alt KAOS I OSLO. Å med et dårlig bekken anbefales det IKKE ;)

Det blir mye gåing ettersom man må ta kollektivt fra sentrum og inn. Slusesystemet på arenaen er også lagt opp til at man må gå en del. Prøv å få en annen til å reise med datteren din du, så vil nok alle få mer ut av det :) Fordelen er at dere har sitteplasser og ikke må være der før dørene åpner - plassen venter på dere :)

Ville også prøvd å få noen andre til å gå med henne. Med vondt bekken høres ikke justin bieber-konsert noe lurt ut :p

Back
Topp