Skal, skal ikke??

Spenning i vente

April 2013's flerbarnsmamma
Foreldrene mine ringte i dag og hadde lyst å låne de små. De små hadde veldig lyst å lånes også, så da er saken klar.

Pga kvalme klarer ikke jeg å kjøre de selv, så mannen må bli med.

Spørsmålet mitt er, skal jeg fortelle den store nyheten i dag? Tenker at barna kanskje har godt av å prate litt med mormor om det som skal skje.. Jeg er veldig dårlig, og har lyst at mammaen min skal vite hvorfor jeg hangler...

Vi skulle ikke fortelle dette før om leeenge da, men nå vet jeg ikke likevel.. Hva sier dere?

Følg magefølelesen :) tenker du mye på det, kan det være greit å droppe bomben, så får du kanskje litt ro på deg, i tillegg til at det kan være lettere å spørre etter hjelp hvis du hangler litt noen dager:)

Ja, er det jeg tenker også. Sånn som det er nå unngår jeg helst å snakke med de i telefonen også, for jeg er redd for å forsnakke meg ;)

Får ta en prat med min mann og høre hva han mener :D

Tenker du å fortelle det til de minste også? Jeg ville ikke sagt noe til barna mine ennå, tilfelle det skulle gått galt...

Jeg har sagt ifra til mamma, svigermor og to beste venninnene mine. Synes det er viktig å kunne snakke om graviditeten med noen andre en bare mannen min. Han blir så fort lei alle tankene og spørsmålene mine hehe
Så tror nok jeg hadde fortalt nyheten hvis jeg var deg :) 

Jeg har selv sagt det til mamma. Vi var på weekendtur med de, og da klarte jeg ikke å holde det skjult lengre. Hun løp rett bort i en butikk og kjøpte en nydelig body, hihi :)
Resten av familien og venner får vente litt lengre, men er vel ikke lenge til vesla sladrer til bestefar ;)  

Vi har allerede fortalt det til de "små". De er ikke fullt så små lengre, og med en mann som er veldig mye borte må de små få vite at mamma ikke er så sprek som hun pleier å være.

Jeg har tidligere vært alvorlig syk, og da var de små veldig bekymret for meg. Tror det var viktig for oss å fortelle dem dette nå, så vet de at sykdommen ikke er tilbake :)

Vi lot minstesnupp fortelle det i går. Hun sa bare; jeg skal bli storesøster! Mormor smilte et sekund eller to før haken datt ned på brystet. Hun måtte se på oss for å være sikker på at mini ikke kom med skrøner. Det er et øyeblikk vi skulle ha filmet ;)

det hørtes lurt ut. tror jeg hadde gjort det samme hvis jeg hadde vært i din situasjon:) så morsom måte  fortele det på da, sånne øyeblikk skulle helt klart vært på film. har ikke sagt det til foreldrene mine enda, som skal bli besteforeldre for første gang. har kjøpt to kopper med bestemor og bestefar på, og gleder meg til å se reaksjonen:)

Back
Topp