Skal, skal ikke ??????

lille gull på veg....

Betatt av forumet
Dei skal ringe meg fra sj.huset i morgen for å spørre om jeg vil ha ein GU og in.UL etter som jeg har hatt litt brunt utflod. Men er så usikker hva jeg skal gjøre ?? Hva syns dere ?? 

klart jeg hadde takket ja til det, tenk om du får se ett bankende hjerte ?

ja jeg også hadde takket ja. Det kan vel ikke skade...så er du helt sikker på at det er normalt.

Jeg hadde nok takket ja til det ja.
En mulighet til å se lilleknøttet er verdt det :) så slipper du bekymre deg og.

Ja men er bare så redd for å ta GU. Liker det svært dårleg.... off........ Dere som har gjort det før, hvordan går det før seg?? Og er det risiko for fosteret? 

Er ingen risiko for fosteret :) Når jeg har hatt innvendig UL (har hatt 10 eller 11 totalt av forskjellige årsaker) så ser de knapt på området ditt... De bare ser at de treffer med den "greia" og resten av tiden ser de på dataskjermen :) Hadde absolutt sagt ja!!! Vi skal 13.desember :)

Nullenusken skrev:
Er ingen risiko for fosteret :) Når jeg har hatt innvendig UL (har hatt 10 eller 11 totalt av forskjellige årsaker) så ser de knapt på området ditt... De bare ser at de treffer med den "greia" og resten av tiden ser de på dataskjermen :) Hadde absolutt sagt ja!!! Vi skal 13.desember :)

Takk for svar. Ja er jo dette som er det værste. Men selvsagt dette med om ting er bra med nurke.... Men legen snakka om GU sjekk og ? Men er det ikke litt tidli for meg enda ?? 

lille gull på veg.... skrev:

Nullenusken skrev:

Takk for svar. Ja er jo dette som er det værste. Men selvsagt dette med om ting er bra med nurke.... Men legen snakka om GU sjekk og ? Men er det ikke litt tidli for meg enda ?? 

Gu sjekken er kjapt unnagjort, og den har heller ingenting å si for fosteret og det er ikke for tidlig! :-)
Hadde takket ja tvert!

Oooog hatt på meg en tunika og noen våtservietter til å vaske meg der nede før jeg gikk inn :-P Blir så nakent om jeg har på meg kort genser...

Tweak skrev:

lille gull på veg.... skrev:

Nullenusken skrev:

Gu sjekken er kjapt unnagjort, og den har heller ingenting å si for fosteret og det er ikke for tidlig! :-)
Hadde takket ja tvert!

Oooog hatt på meg en tunika og noen våtservietter til å vaske meg der nede før jeg gikk inn :-P Blir så nakent om jeg har på meg kort genser...

Tusen takk for svar og tips jenter.... Da sier jeg Ja når dem ringer i morgen....  Bare håpe alt er bra me nurke, min kjære kan ikke vere med.. Siden han bare er hjemme i helgene...... 

Det hadde jeg også takket ja til. Lykke til da ;o) Det går nok kjempefint!

Back
Topp