lille gull på veg....
Betatt av forumet
Dei skal ringe meg fra sj.huset i morgen for å spørre om jeg vil ha ein GU og in.UL etter som jeg har hatt litt brunt utflod. Men er så usikker hva jeg skal gjøre ?? Hva syns dere ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ingen risiko for fosteret :) Når jeg har hatt innvendig UL (har hatt 10 eller 11 totalt av forskjellige årsaker) så ser de knapt på området ditt... De bare ser at de treffer med den "greia" og resten av tiden ser de på dataskjermen :) Hadde absolutt sagt ja!!! Vi skal 13.desember :)Nullenusken skrev:
lille gull på veg.... skrev:
Er ingen risiko for fosteret :) Når jeg har hatt innvendig UL (har hatt 10 eller 11 totalt av forskjellige årsaker) så ser de knapt på området ditt... De bare ser at de treffer med den "greia" og resten av tiden ser de på dataskjermen :) Hadde absolutt sagt ja!!! Vi skal 13.desember :)Nullenusken skrev:
Takk for svar. Ja er jo dette som er det værste. Men selvsagt dette med om ting er bra med nurke.... Men legen snakka om GU sjekk og ? Men er det ikke litt tidli for meg enda ??
Tweak skrev:
lille gull på veg.... skrev:
Takk for svar. Ja er jo dette som er det værste. Men selvsagt dette med om ting er bra med nurke.... Men legen snakka om GU sjekk og ? Men er det ikke litt tidli for meg enda ??
Gu sjekken er kjapt unnagjort, og den har heller ingenting å si for fosteret og det er ikke for tidlig! :-)
Hadde takket ja tvert!
Oooog hatt på meg en tunika og noen våtservietter til å vaske meg der nede før jeg gikk inn :-P Blir så nakent om jeg har på meg kort genser...