skal skal ikke

bondekone

Forumet er livet
Er så usikker på hva vi ska gjøre, ungene har lyst til å dra på hytta,
Ut fra været så ska det regne helle uka framover ut i neste uke. Hvis vi ska dra får vi ikke dratt før evt den 20 siden jentungen ska til utredning på sykehuse.Og for at jeg vil at det ska gå noen dager for å se om de medisinene guttungen har fått fungerer som de ska.
Men er litt redd for at unga vil kjede seg hvis vi er på hytta å det bare regner.Greit at vi kan finne på ting inne med spill,tegning og etc.

Jeg og søsteren min drar ei uke på hyttetur ifra og med i morgen..Meldt regn hele uka :S

Vi har med spill, tegnesaker, filmer, bøtter og spader..Regntøy og fleece ;)
Og vi er heldige med det at det er badeland der hvor vi skal :D

...Vi har valgt å utsette hytteturen på ubestemt tid. Har stor flott hytte,med alt av moderne hjelpemidler - men 10-12 grader og regn frister ikke!! Da er det bedre her hjemme gitt. Heldigvis er ungene enige med meg,og gubben bare smiler pent og gjør som han får beskjed om.

MICAmor skrev:
...Vi har valgt å utsette hytteturen på ubestemt tid. Har stor flott hytte,med alt av moderne hjelpemidler - men 10-12 grader og regn frister ikke!! Da er det bedre her hjemme gitt. Heldigvis er ungene enige med meg,og gubben bare smiler pent og gjør som han får beskjed om.

er det jeg og har tenkt på, på hytta hos oss er det ikke strøm så må bruke gass og vedfyring
Så tenker litt det at det hadde vært ebdre å se om være ble bedre seinere og ta en langhelg

Jeg hadde dratt...her er det sånn at hjemme kjeder ungene seg lettere når det regner.. Da blir det mye tv og data....og krangling. Er vi på hyttetur så leker de mye finere sammen, de finner på leker ute og de engasjerer seg selv mer siden de er på et annet sted enn vanlig. Men det ere mine barn da.

Vi reiser på tirsdag til 5 dager i campingvogn...i regn ser det ut for. Har badeland der vi skal også, men kan ikke gå der hver dag. Tror nok ungene finner på noe å gjøre likevell.

Back
Topp