Skal-skal ikke??

Dråpe

Elsker forumet
Jeg sitter å titter litt på garn, og jeg har sååå lyst til å bestille dette garnet;

hmm...kan se for meg diverse ting som kunne blitt fine i det, meeeen jeg har jo så mye garn jeg egentlig burde være flink å bruke opp først....

Så hva syns dere? Bestille eller ikke bestille?[;)]

Har en masse, å da mene æ MASSE garn å bruke opp sjøl. Men d e så arti å kjøpe litt nytt. Så måtte bare krysse av på øverste. Sjøl om hjernen sir, bruk opp d du har først. [:D]

ORIGINAL: T82

Har en masse, å da mene æ MASSE garn å bruke opp sjøl. Men d e så arti å kjøpe litt nytt. Så måtte bare krysse av på øverste. Sjøl om hjernen sir, bruk opp d du har først. [:D]

Hihi[:D] Tror vi tenker likt gitt[;)] Skal prøøøve å begrense meg, men er ikke så lett. Jeg forelsker meg stadig i nye garn, og legger planer for det-ja, jeg vet jeg er rar[8D][;)] Kommer nok aldri til å klare å bruke opp alt garnet jeg har, men litt av det kan jeg jo prøve å få bort[:)] 

Hadde litt lyst til å lage et litt stort sjal av det garnet, syns det er artig å lage ting med garn som skifter farge[:)](liker litt "knæsje" farger innimellom også, som ikke alle har, har mer enn nok "ensfarger" for å si det sånn...)

Eg synes du ska ''Go for it!'' Eg strikker ikke selv, men scrapper og vet akkurat kordan d e å se noe nytt som eg bare MÅ ha selv om eg har en hel masse fra før[:D]

ORIGINAL: Dråpe

ORIGINAL: T82

Hihi[:D] Tror vi tenker likt gitt[;)] Skal prøøøve å begrense meg, men er ikke så lett. Jeg forelsker meg stadig i nye garn, og legger planer for det-ja, jeg vet jeg er rar[8D][;)] Kommer nok aldri til å klare å bruke opp alt garnet jeg har, men litt av det kan jeg jo prøve å få bort[:)] 

Hadde litt lyst til å lage et litt stort sjal av det garnet, syns det er artig å lage ting med garn som skifter farge[:)](liker litt "knæsje" farger innimellom også, som ikke alle har, har mer enn nok "ensfarger" for å si det sånn...)

E jo så artig å lage nå nytt. Å der finnes jo så masse fint garn. Men prøve å strikke litt votta innimellom av restegarn. Votta e liksom min spesialitet, så kan gjøre så mye kreativt der siden votte strikkinga e så innarbeidet. Åsså hadde æ en masse resta i forskjellige farga av rauma finullgarn, så snart blir d tova plædd til barnevogna. Måtte kjøpe litt mer garn, men får jo unna masse ræsta uansett. [:D]

Back
Topp