skal,skal ikke

ellenk123

Andre møte med forumet
hei alle sammen.trenger litt tips her.jenta mi e 8mnder,permisjonen min går ud i begynnelsen av april da hu e ett.men d e jo i august d e tid for barnehage som må søkes på innen februar.før eg gekk ud i permisjon så hadde eg bare et vikariat,md andre ord så har eg ingen jobb å komme tebage t.så lurer litt på om eg sko gått hjemme et el to år t.selvom eg e aleina md na så vil kabalen gå opp nesten md samme inntekt,så vil jo klare oss økonomisk,d e jo någen år som aldri kommer tebage,og eg ska jo tidsnok jobba igjen md tiå uannsett.ka hadde dokker gjort?

Jenta mi begynte i bhg når hun var ca 9 mnd.. Tidlig, men jeg ville komme i gang med skolen igjen!
Hun stortrivdes og lærte masse masse nytt, dagene ble heller ikke så lange.. Så her gikk det veldig fint!

Men hvis du ikke taper noe på det så hvorfor ikke, kjekt å kose seg hjemme når de er så små [:)]

Permisjonen min gikk i dag faktisk! hehe. sønnen min blir ett i februar, og har søkt barnehageplass fra august. da jeg begynner som student igjen. så er hjemme med han til han blir 1,5 år. imellomtiden får jeg jo Overgangsstønad og kontantstøtte iallefall =)

Back
Topp