SKAL SKAL IKKE...

Krølla82

Forumet er livet
Jeg har lyst til å begynne å jogge/ løpe,men jeg tror jeg er for tung enda....kan jo starte med å gå fort da. Kjøpt meg løpesko så er bare å sette igang. Er jo gratis trening....hehe...men jeg må liksom ha noe å trene mot føler jeg. Så hvis jeg melder meg på birken-løpet er jeg gal da? Måtte i såfall blitt halvbirken da er 11km. Jeg VET det er kjempe langt også,men det bør jo være noe jeg ihvertfall klarer å gå uansett tenker jeg.

Er jeg fullstendig gal om jeg melder meg på?[&:][:D][8|]

Sett deg mål, viktig det[:D][:D][:D] Du må gjøre det du føler for[:D][:D] Vis du melder deg på skal jeg heie på deg[:D][:D]

ORIGINAL: Charlotte1989

Sett deg mål, viktig det[:D][:D][:D] Du må gjøre det du føler for[:D][:D] Vis du melder deg på skal jeg heie på deg[:D][:D]

Ja, ikke sant. Jeg er så misunnelig på sambo som sykler birken,men han blir jo dau sliten,men det er noe med den følelsen og vite at man klarte å igjennomføre. Jeg må prøve å jogge noen turer først å se åssen formen blir utover,men jeg har veldig lyst til å bevise for meg selv at jeg kan klare det.

ORIGINAL: AnaBanana

Jeg så noe skikkelig tøft i varmere strøk, der hadde de undervanns sykling og tredemølle [:D]
Tenk så fantastisk trening det må være for oss overvektige?

Haha kult![:D]

ORIGINAL: Krølla82

Jeg så noe skikkelig tøft i varmere strøk, der hadde de undervanns sykling og tredemølle [:D]
Tenk så fantastisk trening det må være for oss overvektige?

Haha kult![:D]

Bare sett sånt på program på tv fra sykehus etc, var stilig å se de hadde det rundtomkring

Finnes jo vannjogging de fleste steder,men aldri hørt om undervannsykling og løping på tredemølle...hehe

Begynn med Powerwalk, og intervalltrening! Så løper du før du vet ordet av det[:D]

ORIGINAL: H i l l a

Begynn med Powerwalk, og intervalltrening! Så løper du før du vet ordet av det[:D]

Jepp det skal jeg gjøre.[:D] Skulle nesten hatt meg joggevogn...hehe...[:)]

Jeg synes du skal gjøre det!! Heier på deg

Start med hurtig gange så blir det fort jogging ut av det. Så jeg sier bare start og sett deg små mål på veien til Birken[:)]
SKla heie på deg

Er ikke birken i august da krølla? Jeg synes du skal gå for det! TENK den prestasjonsfølelsen du vil ha etterpå! Med det pågangsmotet og den viljestyrken du viser synes jeg ikke du skal stusse engang. Stol på deg selv, stå på- IKKE overdriv, men jobb deg sakte men sikkert mot målet. GO GIRL! Jeg heier på deg!

Gå for Birken Krølla!!!
Dette klarer du[:D][:D][:D]

Lykke til!!!
Heier på deg[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Mamma til Sebastian

Jeg har ikke full oversikt over når birken er, men om det er neste uke hadde jeg vel stått over[;)] Men om ett par mnd eller noe? Ja, da synes jeg du skal gå for det! [;)] Lykke til!

Det er 18.september.hehe...hadde det vært neste uke hadde det ikke vært aktuellt i det hele tatt.[:)]

Stå på, Krølla82[:D]'
U can do it[;)]

Back
Topp