Skal-skal ikke..

MamaB

Elsker forumet
Jeg vurderer sterkt om jeg skal på en personalfest i helgen,
ikke at jeg har så veeeldig lyst - men tror jeg må komme meg litt ut nå rett og slett..
Har kun vært borte 1 time fra Vilde i hele hennes levetid.. kan neppe være helt sunt [8D]

Papsen har sagt han fint kan være hjemme med henne,
og han synes sikkert også at det hadde vært litt stas å være alene med henne.

Meeen.. så er det denne klumpen i magen da... å ikke være i nærheten av den utrolig høyt elskede snuppeluppa mi [:(]
Jeg må rett og slett presse meg til å reise om jeg bestemmer meg, og jeg er livende redd for å være verdens mest kjedelige samtalepartner,
blir vel "babyen min ditt, og babyen min datt" [8|]

Det er jo bare 100% positivt å reise, men mammahjertet mit bløøøøør ved tanken på å være borte fra henne..

Sånn! Når har jeg fått litt ut av systemet! Takk for at du leste [:D]

jeg stemmer for skal[;)][;)] sikkert bare godt å komme seg ut litt[:)] kos deg med det du velger[:)]

Syns du skal reise avgårde og være litt DEG jeg[;)]  Vildemor husker ikke at du har vært noen timer borte fra henne likevel så det er like greit å benytte sjansen[:D][:D]

Kommer en tid hvor de står og skriker og tårene renner i strie strømmer i tre sek etter at man har gått og da kan jeg LOVE deg at mammahjertet blør til de grader, men det går over så fort man er ute av synsfeltet[;)]

Og ho er i trygge hender hos papsen så bare nyt litt egentid du[;)][;)] Da har du ENDA mer lyst på kosetid når du kommer tilbake igjen[:D]

SKAL!! For guds skyld - ikke vent for lenge kjære deg.. Da kan jeg tenke meg det bare blir verre jo lengre du venter! [&:] Om du så bare er et par timer... Litt tid for deg selv og være sosial med kolleger! Kom igjen Lykkeliten! [;)]

hihi, dere er jo bare så herlige damer [:D]

takk for motivasjonen! Jeg tror jeg bare må tvinge meg gjennom disse mamma-hormonene og slenge meg uti det.

Kom deg av gårde, det tror jeg vil gjøre deg godt! [:)] Og samtidig gir du jenta di og mannen din en skikkelig kosestund sammen. [;)]

Har du sjansen så ville jeg absolutt ha dratt ut om jeg var deg!

Kjenner at jeg ville fått abstinenser selv... Det er bare et par uker Julia har sovnet såpass tidlig at jeg har hatt noen timer på stua uten henne og jeg har omtrent følt meg NAKEN uten jenta mi!

Du hadde sikkert hatt godt av å komme deg ut litt! Pappa'en klarer det nok kjempe bra!! [:D]

Men viss du er veldig usikker så hold deg hjemme å vent til du føler deg klar [:)]

eg stemme for.

men vett kossen du har d. eg hadde d likt på mandag, å då sko eg i klubb. hadde kjempe vondt i magen heile dagen og sprang skytteltrafikk på toalettet. grudde meg nåke heilt sykt. va jo mitt forslag t å ha na hjemma o. gav na mat og fikk litt flaske. eg gjekk og sambo gav henne flasken men ville ikkje ha. la na kl 20.00 og ikkje ein lyd, sovna pang[:)] skreiv nåken meldinger i løpet av kvelden. men snuppå sov[:)] her gjekk d kjempe fint.

kosa deg uansett ka du finne på og gørra.

Ut med deg [:D] Trenger jo ikke å gjøre en helkveld ut av det, men bare ta noen timer. Blir kjempefint for pappsen å få være alene med snuppa dere og [:)]

Jeg synes du skal!
Det er veldig deilig å komme seg litt ut å ikke være mamma for noen timer.... åsså er det enda bedre når du kommer hjem til jenta di!!!!!!!!! Verdens beste følelse!!!!
Å hvis du blir urolig, så er det jo bare å dra hjem:)

Back
Topp