MamaB
Elsker forumet
Jeg vurderer sterkt om jeg skal på en personalfest i helgen,
ikke at jeg har så veeeldig lyst - men tror jeg må komme meg litt ut nå rett og slett..
Har kun vært borte 1 time fra Vilde i hele hennes levetid.. kan neppe være helt sunt [8D]
Papsen har sagt han fint kan være hjemme med henne,
og han synes sikkert også at det hadde vært litt stas å være alene med henne.
Meeen.. så er det denne klumpen i magen da... å ikke være i nærheten av den utrolig høyt elskede snuppeluppa mi [:(]
Jeg må rett og slett presse meg til å reise om jeg bestemmer meg, og jeg er livende redd for å være verdens mest kjedelige samtalepartner,
blir vel "babyen min ditt, og babyen min datt" [8|]
Det er jo bare 100% positivt å reise, men mammahjertet mit bløøøøør ved tanken på å være borte fra henne..
Sånn! Når har jeg fått litt ut av systemet! Takk for at du leste [:D]
ikke at jeg har så veeeldig lyst - men tror jeg må komme meg litt ut nå rett og slett..
Har kun vært borte 1 time fra Vilde i hele hennes levetid.. kan neppe være helt sunt [8D]
Papsen har sagt han fint kan være hjemme med henne,
og han synes sikkert også at det hadde vært litt stas å være alene med henne.
Meeen.. så er det denne klumpen i magen da... å ikke være i nærheten av den utrolig høyt elskede snuppeluppa mi [:(]
Jeg må rett og slett presse meg til å reise om jeg bestemmer meg, og jeg er livende redd for å være verdens mest kjedelige samtalepartner,
blir vel "babyen min ditt, og babyen min datt" [8|]
Det er jo bare 100% positivt å reise, men mammahjertet mit bløøøøør ved tanken på å være borte fra henne..
Sånn! Når har jeg fått litt ut av systemet! Takk for at du leste [:D]